- Konu Yazar
- #1
5 ayı aşkın her gün motosiklet sürüyorum. İlk motorum ve kaza yapmamıştım ta ki bugüne kadar.
Olayı anlatıyım. Dün sabah 11 sularında Eskişehir'in en kalabalık caddelerinden birinde kırmızı ışıkta durdum ve sağa sinyalimi yaktım. Yeşil yandı yavaşça geçerken yanımda bekleyen araba önüme kırarak geçti. Tamam eyvallah her gün karşılaştığım olay dedim umursamadım. Araba geçince diğer yayalar da hurra yola atladı. Düdük çaldım durdular ama bi tane lise çağlarında kız telefonla konuşarak yürümeye devam etti.Bi daha düdük çaldım hatta bi daha çaldım duymadı. tam önüme geldi ben de sağa kırdım çarpmıyım diye o sırada beni fark etti sağa koşmaya başlayınca çarptım. Şükür ki kızda da bende de bişey yok. Olay anında kısa süreli hafıza kaybı yaşadım ve yeni yeni geliyor görüntüler aklıma.
Motosikleti tamirciye götürürken ellerim titreyerek kalbim hızla çarparak götürdüm. O kadar tedirgin sürdüm ki tekrar her an çarpacakmışım her an düşecekmişim gibi geldi. Nefret ettim sürmekten. Bırakmak istemiyorum ama inanın çok fazla soğudum.
Böyle bi sorun yaşayıp sonradan atlatan var mı? Tavsiyeleriniz neler?
Olayı anlatıyım. Dün sabah 11 sularında Eskişehir'in en kalabalık caddelerinden birinde kırmızı ışıkta durdum ve sağa sinyalimi yaktım. Yeşil yandı yavaşça geçerken yanımda bekleyen araba önüme kırarak geçti. Tamam eyvallah her gün karşılaştığım olay dedim umursamadım. Araba geçince diğer yayalar da hurra yola atladı. Düdük çaldım durdular ama bi tane lise çağlarında kız telefonla konuşarak yürümeye devam etti.Bi daha düdük çaldım hatta bi daha çaldım duymadı. tam önüme geldi ben de sağa kırdım çarpmıyım diye o sırada beni fark etti sağa koşmaya başlayınca çarptım. Şükür ki kızda da bende de bişey yok. Olay anında kısa süreli hafıza kaybı yaşadım ve yeni yeni geliyor görüntüler aklıma.
Motosikleti tamirciye götürürken ellerim titreyerek kalbim hızla çarparak götürdüm. O kadar tedirgin sürdüm ki tekrar her an çarpacakmışım her an düşecekmişim gibi geldi. Nefret ettim sürmekten. Bırakmak istemiyorum ama inanın çok fazla soğudum.
Böyle bi sorun yaşayıp sonradan atlatan var mı? Tavsiyeleriniz neler?