İLK KAZAMI YAPTIM 20-30 METRE TAKLALARA GEL

Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
Sa ilk kazamı virajda donerken düştüm ve yaklaşık 20-30 metre taklalar attıkdan sonra durabııldım kask mont ve eldiven işini cok iyi yaptı ancak dizligim olmadıgı ıcın dız kapaklarım damamen sürtünmeden kanamalar falan oldu sizinle paylaşmak ıstedım bıde motordakı skıntıları soylıyım ne kadar tutar sızce.

motordakı sıkıntırlar : sağ sinyal lambası kırıldı , ve arka fren ayaklığı kırıldı yanı ayağımızı koydugumuz frende skıntı yok ne kadar tutar acaba
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
20 30 metre takla attıysan bu kadar az hasar olmamalı yaw.Geçmiş olsun yinede .Hiç mi ezik çizik yok
 
Katılım
13 Eki 2014
Mesajlar
540
Gecmis olsun.motoru bosver buyuk kaza atlatmissin sükür et haline. Macit kardesim sen adama ne olsun istiyon ki :)
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
egzosda sürtünmeden bıraz erıme var demırde bıde on cam catladı ucları kırıldı farın yanı kırıldı on farkın falan ama onlar onemlı degıl pek sımdılık lazım olanları yaptırmam yeterlı sole dıyım 70 le gıdıyordum zaten bıden kontrolu kaybedınce motor altımdan gıttı 40-50 metre uzaga ben 20-30 metre taklalar attım zaten ustumde ful armor mont elımde eldıven kaskımvar vardı surtunmeden montta falan armor yerlerı falan erımıs bazıları falan ama bide eldıvenın ıcı astarı falan heryerı yırtıldı bu kadarla atlattık cok şükür sadece diz kapaklarım skıntılı

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------

he abilerım bide telefon paramparça oldu bildıgımız ortadan ıkıye ayrılmış gibi ıcerdekı kamerayı dışardan görüyon cebımde sadece telefon vardı zaten oda hurda oldu
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
geçmiş olsun hocam doktora git diz önemlidir ilerde sıkıntısını çekersin her türlü motor telefon maddi nesneleri alırsın önce manevi ve fiziki olarak iyileş
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
apache tvs 150 hocam sorsan soylerdım hocam bı skıntı gormedıgımden doktara gıtmedım acıkcası bızımkılere soylemye nıyetım yok kımseye soylemeden yaptırcam motoru dız kapagımdakı kocaman yaralrıda macta halı sahada surttum dıcem yerler heralde
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
apache tvs 150 hocam sorsan soylerdım hocam bı skıntı gormedıgımden doktara gıtmedım acıkcası bızımkılere soylemye nıyetım yok kımseye soylemeden yaptırcam motoru dız kapagımdakı kocaman yaralrıda macta halı sahada surttum dıcem yerler heralde
sen bilirsin hocamda bu gün ısınmadan bir hareket yapınca be lif atabiliyor belki ciddi bir şey vardır tedbiri elden bırakmamak gerek
 
Katılım
29 Haz 2015
Mesajlar
17
Hocam aman dikkat, geçmiş olsun. En yakın zamanda sağlığınıza kavuşmanız dileklerimle.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
Çok geçmiş olsun. Ancak bence çok şanslısın:
1- 20-30 metre sürüklenmeni, taklalar atmanı gerektirecek bir kazada korumasız dizinde sadece sıyrık var. Normal şartlarda o kadar taklayı gerektirecek bir hızla düşülünce hayatta kalma oranı %10'dur, bitkisel hayat da dahil. Sen sıyrıkla atlatmışsın. Şanslısın.
2- Virajda düşüp de 20-30 metre sürüklenmişsin. O durumda senin çoktan virajın dışına çıkıp savrulman gerekir (hareket doğrultusunda sürüklenmen gerekir fizik kurallarına göre). Allahtan bariyer felan yokmuş da sorunsuzca asfalttan çıkıp 5-10 metre daha sorunsuzca takla ata ata gitmişsin. Şanslısın.
3- Ya da, virajda düşüp 20-30 metre sürüklenip hala yolda kaldıysan sürüklenirken viraj almışsın. Bu tekniği hepimizin öğrenmesi lazım. Şanslısın.
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Çok geçmiş olsun. Ancak bence çok şanslısın:
1- 20-30 metre sürüklenmeni, taklalar atmanı gerektirecek bir kazada korumasız dizinde sadece sıyrık var. Normal şartlarda o kadar taklayı gerektirecek bir hızla düşülünce hayatta kalma oranı %10'dur, bitkisel hayat da dahil. Sen sıyrıkla atlatmışsın. Şanslısın.
2- Virajda düşüp de 20-30 metre sürüklenmişsin. O durumda senin çoktan virajın dışına çıkıp savrulman gerekir (hareket doğrultusunda sürüklenmen gerekir fizik kurallarına göre). Allahtan bariyer felan yokmuş da sorunsuzca asfalttan çıkıp 5-10 metre daha sorunsuzca takla ata ata gitmişsin. Şanslısın.
3- Ya da, virajda düşüp 20-30 metre sürüklenip hala yolda kaldıysan sürüklenirken viraj almışsın. Bu tekniği hepimizin öğrenmesi lazım. Şanslısın.

Arkadaşın 70le giderken kaza yapip 20 30 metre suruklenmesi de enteresting. Ben 110 120 ile high siding mesafesinide katinca 20 metreyi anca görmüştüm. Bak tekniğini merak ettim şimdi. Adam buz zeminde falan suruyor olabilir
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
ınanmamışsınız ancak sole soylıyım 70le gıderken kendı hatamdan dolayı yokusun bıtısı gıbı dusunun motor havada kaldı yere deydıgı anda sağa kırmam gerektı fazla kırınca motor ustunden attı benı zateb sırf havada 2-3 metre gıttım
 
Katılım
15 Ağu 2014
Mesajlar
111
colombia mont vardı gerçekten mukemmel yaptı 20-30 metre suruklenerek gıttı korumaların yarısı erimiş remsen sürtünmeden

kask nolan 700 küsüre almıştım çizikler haricinde hiç bişey yok

eldiven aldıgım y erden 70 tlye lamıştım astarına kadar herşeyi paramparça ancak elime bişey olmadı korudu
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Geçmiş olsun, motoru boşver de sana bir şey olmamış. Diz için kesinlikle doktora görün, sonra çok sıkıntı olabilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst