İlk kazamı 24 Gün Önce Yaptım..!!!!

Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
O nası kazaaa yaa allah beterinden saklasın. Cok uzuldum ama nasıl o hatayı yaptın lolipopla bindin motora hadi dikkatin dagıldı lolipopu neden atmadım.

Motor kullanmak cok zor bi is 1 anlık dalgınlık nelere bal oluyo...

COk cok gecmis olsun...
 

wng

Katılım
10 Ocak 2007
Mesajlar
14
Çok büyük geçmiş olsun..lolipop derin bir iz bırakmış..Umarım bir daha böyle kötü bir olayla karşılaşmazsın..
 
Katılım
13 Tem 2006
Mesajlar
457
.ömer düşmez kardeşim , valla önce büyük geçmiş olsun Allah sevdiklerine bağışlamış .
Ama söylemeden edemeyeceğim , yav şu lolipop olayi aksam aksam beni baya bir güldürdü , düşmeseydin güzel fıkra olurdun , keşke öyle olsaymış derim.

Sana büyük geçmiş olsun tekrar , umarım motosiklet kullanma azmin kadar , ciddi olmanın da önemini anlamışsındır .

Hala hafif bir gülümseme ile iyi akşamlar diliyorum . Kendi ile barışık olmak çok güzel birşey .
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Geçmiş olsun.. Umarım bu son olur...

Bundan sonra daha dikkatli olman dileğiyle..
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
hepinizden allah razı olsun yaw ne guzel yazılar yazmıs herkez Özellikle starblazer abim Merak etme bende Çok güldüm herkez güldü evet ama bi nevi işin ciddiyetini anladık iyimi oldu desemm.. benim kitabımda sanki motorsikletle kaza yapmak zor gibi geliyordu o kadar kaza atlattım ama saglamım diyordum ama öle diilmiş :D:D kaza olabilirmişş Ve korumasız Ayakkabısız kasksız montsuzz Olmazmışşş :D :mrgreen::cherry:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Geçmiş olsun ömer koruma herşeydir... Motor botu olsaydı belki ayağına da birşey olmayacaktı... Kaza anında lolipopun boğazına takılmaması da bi şans , motosikletteyken sakız çiğnemek bile tehlikeli kaza anında boğazınıza takılırsa ölebilirsiniz...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sadece kask duruyo sanırım şu an onuda daha ilerde konunun en başına eklemeye çalışırım ameliyat olalı bi kaç gün oldu ayagım beni yarım ınsan yaptı herseyi etkiliyor açıkçası.. baktım ki Herkez lolipop tan bahsetmiş ne güldüm :mrgreen::mrgreen: şekersiz sürüşler :D:D:D



İşde..! Kaskın Fotografları..
Hemen hasar görmüş kask fotoğraflarını siteye koyduğun için teşekkürler. Genelde her kaza yapandan istiyorum, kimse karşılık bile vermiyor.

Bu arada senin kask resmen işe yaramış. Kask olmasaydı deri sıyrılması olacaktı, belki de kafatasın çatlayacaktı veya kırılacaktı. Bunlarla birlikte beyin kanaması da olabilirdi. Kasksız gezmeyi marifetmiş gibi savunanlara bir ders oldu.


... Kaza anında lolipopun boğazına takılmaması da bi şans , motosikletteyken sakız çiğnemek bile tehlikeli kaza anında boğazınıza takılırsa ölebilirsiniz...
Benim de aklıma bu gelmişti. Bence bir tehlikeli bir alışkanlığın var.
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Öncelikle Görkem abim tşk ederm evt tamam ama sakızdamı kazadan sonra lolipopu Çıkardıgımı yere attıgımı hatrlıyorum Cok ıyı... :D Vede evet motor ayakkabısı Botu olsa ıdı kurtarıcaktık onu cok dusundum ama Dönüşüm muhteşem olcak :D:D (Tulum alırım bakarsın :D:D)

Mrcool abim ne demek ben teşekkür ederim Foto lardan Cıddıyetı anlamana sevindim açıkçası Eline alınca kaskı bunları diyenler cok oldu ama eminimki Kafam Kesinlikle çok ciddi hasar alırdı İlgin için ayrıyetten teşekkur ederim abim..:):)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst