Hemen hasar görmüş kask fotoğraflarını siteye koyduğun için teşekkürler. Genelde her kaza yapandan istiyorum, kimse karşılık bile vermiyor.
Benim de aklıma bu gelmişti. Bence bir tehlikeli bir alışkanlığın var.... Kaza anında lolipopun boğazına takılmaması da bi şans , motosikletteyken sakız çiğnemek bile tehlikeli kaza anında boğazınıza takılırsa ölebilirsiniz...