- Katılım
- 8 Mar 2009
- Mesajlar
- 1,619
yok onun belası ben olucam bı kalkım ayagada yapıcaklarımı bır tek Allah bılıyo ben bıle tahmın edemıyorum
Hüda kılıçını keskin eylesin...
yok onun belası ben olucam bı kalkım ayagada yapıcaklarımı bır tek Allah bılıyo ben bıle tahmın edemıyorum
gecmis olsun son olur insallah
gecmis olsun.
insallah en kisa zamanda ayaga kalkarsin
ozellikle buyuk sehirlerde motorsiklet kullanmak cok daha zor ve tehlikeli.
kim derdi ki şu şeker şey birgün motorcu olup ayağını kırıp -ayak alçısını motosikletin vitesini atabilecek şekilde yaptırıp-ortalıklarda gezecek:queen: yerim lem ben seni
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
Hüda kılıçını keskin eylesin...
geçmiş olsun dostum. mevsim etkilerini göstermeye başladı ve kaza haberleri duymaya başladık. allah hepimizi korusun.
Elinde asası
Ayağında alçısı![]()
çok geçmiş olsun arkadaşım çok üzüldüm umarım tez zamanda iyileşirsin