İlk Kazam...

Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
kim derdi ki şu şeker şey birgün motorcu olup ayağını kırıp -ayak alçısını motosikletin vitesini atabilecek şekilde yaptırıp-ortalıklarda gezecek :) :queen: yerim lem ben seni :):queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun .
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
geçmiş olsun dostum. mevsim etkilerini göstermeye başladı ve kaza haberleri duymaya başladık. allah hepimizi korusun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gecmis olsun son olur insallah

ınsallaah saol :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:52 AM ----------

gecmis olsun.
insallah en kisa zamanda ayaga kalkarsin
ozellikle buyuk sehirlerde motorsiklet kullanmak cok daha zor ve tehlikeli.

su laf benı cıldırtan laf ıste senle hıc bır alakası yok nıgdelı bana carpan adamın rus bı karısımı desem .... mı desem bıseyı wardı bana o yarım turkce agzıyla bagıra bagıra o lafı dedı kadın orda elımde kalıyodu zor kurtludu :pr:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:55 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:53 AM ----------

kim derdi ki şu şeker şey birgün motorcu olup ayağını kırıp -ayak alçısını motosikletin vitesini atabilecek şekilde yaptırıp-ortalıklarda gezecek :) :queen: yerim lem ben seni :):queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

caner olum elıme gecme laaan sen benım laa waryaaa :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:55 AM ----------

Hüda kılıçını keskin eylesin...

saol tesekkurler walla sımdı adresı arastırıyorum jandarma vermıyo fakat babam halledıcek yarın ayagım gectıkten sonra bıraz pısmanlık yaratıcam arkadasa

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:57 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:56 AM ----------

geçmiş olsun dostum. mevsim etkilerini göstermeye başladı ve kaza haberleri duymaya başladık. allah hepimizi korusun.

evet saol cıdden havaların ısınmasıyla arttı oturdugum yerden hergun uzuluyorum :salut:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
kim derdi ki şu şeker şey birgün motorcu olup ayağını kırıp -ayak alçısını motosikletin vitesini atabilecek şekilde yaptırıp-ortalıklarda gezecek :) :queen: yerim lem ben seni :):queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:


Elinde asası
Ayağında alçısı:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst