Vallahi kimse kusura bakmasın lütfen, ama bu memlekette motor kullanmak akıl karı bir iş değil bana gore, oto sürücüleri motorları gormüyor bir defa, sen arabanın altında kalıp olsen adamı 10 sene hapse atsalar ne olur sen oldukten sonra. Birçokları dikkatli olalım otolardan diyor. Trafikte dikkat bir kenara ama korka korka bu motoru süreceksen bunun zevki neresinde? sürme daha iyi. En azından hastanelik olup sağlığını kaybetmezsin. Bunun da yanında ciddi kazalarda belden aşağı felc yada tamamen felc olma risklerini de unutmamak lazım. İnsanlar yolda yürürkende ölme ihtimali var diyerek kendilerini avutmaya calışıyorlar. Biraz mantıklı olalım dunyadaki 6milyar insandan kaç tanesi yolda yürürken yada merdivenlerden inerken düşüp ölmüş? Milyonda 1i. Hayatta basına en kotu olay geldikten sonra filmi geri sarıp geri dondurme şansımız olmayacak. 2 sene once cbr1000 ile Adana da kaza yapıp ayağını kaybeden bir üye vardı. Şimdi onun bir ayağı yok malesef ama artık onun hayatında motor da yok. Eminim o arkadas hayatının hiç motorsuz olmayısını tercih ederdi bir ayağının olmaması yerine. Hayatınızda kaç tane kaza geçirmemiş motorcu tanıyorsunuz? 1000 de 1. Bunun yanında birçokları sakatlanıyor yada ölüyor. Bu olayların basınıza gelmeyeceğini kim garanti edebilir? hiçkimse! Eğer yanlışsam biri bana doğruyu izah etsin.