İlk Kazam...

Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
Geçmiş olsun arkadaşım.:rendeer::rendeer:

Trafikte kendin bile iyi sürücü olsan ne fayda böyle sürücüler odluktan sonra.Bu arada sende kağıt üzerinde eksiklerin odluğu için sigorta russat sana daha fazla zarar uğratmış aman diyim sakın bu devlet karşısında madur olmaya kalkma haklıyken haksız duruma düşersin.
 

S40

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
169
geçmiş olsun biraderim.


uygun takip mesafesini korumaya dikkat etmek, araç sollarken kısaca korna bipletip kendinizi farkettirmek gibi ufak alışkanlıklar hayat kurtarır/kurtarıyor.

özellikle korna bipletme lafın benim ufkumu aydınlattı. harby harika yöntem.
tşk ederim sana bundan sonra bunu sık sık kullanıcam. gerçekten akıllıca bi yöntem zaten motor küçük en azından sesle ikaz şoförlerin dikkatini çeker.

tşk ediyorum. motora bakış açım değişti....!!!!!
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
geçmiş olsun...allah c.c tekrarını yaşatmasın..:(
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
505
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeşim.
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
çok üzüldüm...

geçmiş olsun...

allah (c.c) beterinden koruuş,bunada şükür...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşım.:rendeer::rendeer:

Trafikte kendin bile iyi sürücü olsan ne fayda böyle sürücüler odluktan sonra.Bu arada sende kağıt üzerinde eksiklerin odluğu için sigorta russat sana daha fazla zarar uğratmış aman diyim sakın bu devlet karşısında madur olmaya kalkma haklıyken haksız duruma düşersin.

saol tesekkurler ama bu arada bılmıorum nedendır fakat bı ceza gelmedı sıgortasız kullanmaktan cekıcı ve park parası odedım sadece

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 PM ----------

Üç parmak gözüküyor diğer ikisi nerede.:silent:

2tanesı alcının ıcınde kaldı abı onlar gozukmuo merak etme saglam onlarda sadce kırıklar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 PM ----------

çok üzüldüm...

geçmiş olsun...

allah (c.c) beterinden koruuş,bunada şükür...

sagol ayberk abım tesekkurler :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 PM ----------

tekrardan geçmiş olsun AYDIN

saol hasan cok tesekkur ederım tekrar

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:56 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:55 PM ----------

Geçmiş olsun kardeşim.

geçmiş olsun . Bitmez bu emniyet şeridi öküzleri
:rendeer:

geçmiş olsun...allah c.c tekrarını yaşatmasın..:(

saolun arkadaslar tesekkur ederım teker teker :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 PM ----------

özellikle korna bipletme lafın benim ufkumu aydınlattı. harby harika yöntem.
tşk ederim sana bundan sonra bunu sık sık kullanıcam. gerçekten akıllıca bi yöntem zaten motor küçük en azından sesle ikaz şoförlerin dikkatini çeker.

tşk ediyorum. motora bakış açım değişti....!!!!!

aynadan koskoca motoru gormeyen ne korkayı takar nede baska bırseyı o adam okuzse onun onune gecılmez okuz okuzdur ama genede tabıkı ıyı bır yontem
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Vallahi kimse kusura bakmasın lütfen, ama bu memlekette motor kullanmak akıl karı bir iş değil bana gore, oto sürücüleri motorları gormüyor bir defa, sen arabanın altında kalıp olsen adamı 10 sene hapse atsalar ne olur sen oldukten sonra. Birçokları dikkatli olalım otolardan diyor. Trafikte dikkat bir kenara ama korka korka bu motoru süreceksen bunun zevki neresinde? sürme daha iyi. En azından hastanelik olup sağlığını kaybetmezsin. Bunun da yanında ciddi kazalarda belden aşağı felc yada tamamen felc olma risklerini de unutmamak lazım. İnsanlar yolda yürürkende ölme ihtimali var diyerek kendilerini avutmaya calışıyorlar. Biraz mantıklı olalım dunyadaki 6milyar insandan kaç tanesi yolda yürürken yada merdivenlerden inerken düşüp ölmüş? Milyonda 1i. Hayatta basına en kotu olay geldikten sonra filmi geri sarıp geri dondurme şansımız olmayacak. 2 sene once cbr1000 ile Adana da kaza yapıp ayağını kaybeden bir üye vardı. Şimdi onun bir ayağı yok malesef ama artık onun hayatında motor da yok. Eminim o arkadas hayatının hiç motorsuz olmayısını tercih ederdi bir ayağının olmaması yerine. Hayatınızda kaç tane kaza geçirmemiş motorcu tanıyorsunuz? 1000 de 1. Bunun yanında birçokları sakatlanıyor yada ölüyor. Bu olayların basınıza gelmeyeceğini kim garanti edebilir? hiçkimse! Eğer yanlışsam biri bana doğruyu izah etsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vallahi kimse kusura bakmasın lütfen, ama bu memlekette motor kullanmak akıl karı bir iş değil bana gore, oto sürücüleri motorları gormüyor bir defa, sen arabanın altında kalıp olsen adamı 10 sene hapse atsalar ne olur sen oldukten sonra. Birçokları dikkatli olalım otolardan diyor. Trafikte dikkat bir kenara ama korka korka bu motoru süreceksen bunun zevki neresinde? sürme daha iyi. En azından hastanelik olup sağlığını kaybetmezsin. Bunun da yanında ciddi kazalarda belden aşağı felc yada tamamen felc olma risklerini de unutmamak lazım. İnsanlar yolda yürürkende ölme ihtimali var diyerek kendilerini avutmaya calışıyorlar. Biraz mantıklı olalım dunyadaki 6milyar insandan kaç tanesi yolda yürürken yada merdivenlerden inerken düşüp ölmüş? Milyonda 1i. Hayatta basına en kotu olay geldikten sonra filmi geri sarıp geri dondurme şansımız olmayacak. 2 sene once cbr1000 ile Adana da kaza yapıp ayağını kaybeden bir üye vardı. Şimdi onun bir ayağı yok malesef ama artık onun hayatında motor da yok. Eminim o arkadas hayatının hiç motorsuz olmayısını tercih ederdi bir ayağının olmaması yerine. Hayatınızda kaç tane kaza geçirmemiş motorcu tanıyorsunuz? 1000 de 1. Bunun yanında birçokları sakatlanıyor yada ölüyor. Bu olayların basınıza gelmeyeceğini kim garanti edebilir? hiçkimse! Eğer yanlışsam biri bana doğruyu izah etsin.

mantıklı tarafların var yok degıl ama motorda bır tutkudur sımdı dedıklerıne gore kımse motor kullanmasın kımse sakat kalmasın yada olmesın dıyosun tam bı yorum yapamayacagım ben
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öncelikle geçmiş olsun arkadaşım dediğin gibi bunlardan trafikte orakla biçsen bitmezz. tek sorun şu ki haklı yada haksız olmandan ziyade trafik sigortan yok sanırım okudugum kadarıyla. işte buradan çok canın sıkılacak gerek cezası bakımından gerek se suç oranın hesaplanması bakımından. yazılan ceza bir ara 872 ytl di şimdi nedir bilmiyorum. (2009 da cezalar ve harçlar yüzde 12 arttı ya). umarım düşündüklerim oluşmaz da hepimiz bir derin oh çekeriz.

valla ya bana ceza kesmeyı unuttular yada baska bırsey var bugun mootoru aldım yanı babam almıs ceza falan odemedım 100lıra cekıcı parası odedım ama en ılgınıcı motoru calısarak verdıgım cekıcıden motoru gerı alırken motor calısmıyordu sımdı servıste motor ben gordugum ayna kırıktı artık aku kablolarımı cektıler naptılar bılmıorum motor mars basmıyor halledıcem bıde dıreksıyon kemerımı ne cıktı
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
1,619
Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. O i...neye de ondan i...ne kamyoncu diliyorum.....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun. Acil şifalar diliyorum. O i...neye de ondan i...ne kamyoncu diliyorum.....

yok onun belası ben olucam bı kalkım ayagada yapıcaklarımı bır tek Allah bılıyo ben bıle tahmın edemıyorum
 
Katılım
31 Ağu 2007
Mesajlar
287
gecmis olsun.
insallah en kisa zamanda ayaga kalkarsin
ozellikle buyuk sehirlerde motorsiklet kullanmak cok daha zor ve tehlikeli.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst