İlk Kazam...

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Geçmiş olsun arkadaşım çevremizde sinyal kullanmayan sağa sola aniden dönen o kadar çok araç sürücüsü varki şaşırıyorum..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aydın çok çok geçmiş olsun kardeşim... ÇOk üzüldüm ya.. O gün başlarkende senin için şanssız başlamıştı zaten.... Ama yinede herşeyde bir hayır vardır diyelim... inş. en kısa zamanda eski sağlığına dönersin.. ;)

saol kadır abı tesekkurler aynen ogun egsos olsun konjektor olsun gerı donmem lazımdı neyse olacagı warmıs dıyorum korumlara sukredıyorum kaskda buyuk bı tas gelmıs gocmus gıbı eldıvenler bembeyaz yerde surunmekten montun kol korumalarında ufak tefek yırtık war ayakta koruma olmadıgı ıcın ordan yakalandık işte saol 1ay sonra eskı saglıma donucem fakat o motordan sogudum buyuk ıhıtmalle gerı verıcem

---------- Post added at 00:52 AM ---------- Previous post was at 00:52 AM ----------

Geçmiş olsun arkadaşım çevremizde sinyal kullanmayan sağa sola aniden dönen o kadar çok araç sürücüsü varki şaşırıyorum..

ben onların topunun :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gecmıs olsun, motorcuların en buyuk sıkıntısı, trafikte sıfırdır, ozellıkle arabalar hıc dıkkat etmezler.
Bazen çok sınır oluyorum, aklıma bazen, motorcuları dıkkate almayan arabaların uzerıne dogru Dodge Fargoyu surmek ıstemısımdır, bu tıp kısıler deymez
Dirisi 5 para etmez ölüsüyle uğraşırsın
Fargoyu bılen bılır her tarafı demır yığınıdır.

aynen fakat bole bırseykı adamda butun telefonlarım war ogun bacagımı gordu bır telefon acıp nasıl oldun demedı fakat burası b.düzü babamın 30-40seneye yakındır buyuk ıslerle ugrastıgı yer yanı belkı kaba bı kavram fakat ... saglam derler ya o adamla cok ugrasıcam kazadan dolayı degıl bacagımın kırılmasından dolayı saten trafıkle 4saatte yakın ben yokken beraber kalmıs artık ısın ıcınde rusvetmı wardır berabermı yazdılar bılemıcem fakat 10da 10kusurlu oluyorum sınyal yok hıc yoktansa 10/9 olsun ıcım gam yemıcek

---------- Post added at 00:57 AM ---------- Previous post was at 00:55 AM ----------

çok geçmiş olsun umarım tanıklarınıda bulabilirsin :cat:

walla bu yonde gordugune gore
b.düzü buyukcekmece mımaroba hadımkoy gıbı bıryerlde ıkamet edıyo dıye umuyorum ve buyuk bır hızla sorup sorustuyorum fakat koca e-5e bakan 1kamera olmadıgından dolayı zorlanıyorumm bır ıhtımal arastırırsa benı belkı ama suanda aklıma bır fıkır geldı ılk polısı o abım aradı belkı ama belkı kayıtlarda bulunuyosa telefon numarasına ulasabılırım sımdı 155ı arayıp arastırıcam
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun umarım en kısa sürede sağlığına tekrar kavuşursun

sagol tesekkur ederım

---------- Post added at 01:09 AM ---------- Previous post was at 01:07 AM ----------

Bu arada az once emnıyetı aradım yarın arayıp 10mayıs gunu saat 18.45 - 19.15 arası yapılan telefon gorusmelerı bulabılıyormuşum ordan onu ogrenıcem yarın ılk ıs olarak bu az da olsa sevındırıcı bır haber oldu
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
geçmiş olsn..4o gün önce bende beylikdüzünde bizimkentin orda kaza yaptım aynen sana denk gelen da*lama gibi biri yüzünden benmde sol ayak 4. parmak 5.tarak kemiği kırılmıştı:S1 ayı doldurdum ama hala topallıyorum allah yardımcın olsun geçiyo ama fazla takma kafana..seni suçlu yapan adamada elinden ne gelirse yap şanslısın ki kaçmamış benmki gibi..Bu arada aynı yerde oturuyoruz bende m.obadayım:)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hanı yatıyodun sen uc kagıtcı::evil::::evil::

abla yatıorum demedımkı pc ustumde uzandım ama ıcerı gıdıorum gelıorum oyuzden :pale:

---------- Post added at 01:28 AM ---------- Previous post was at 01:26 AM ----------

geçmiş olsn..4o gün önce bende beylikdüzünde bizimkentin orda kaza yaptım aynen sana denk gelen da*lama gibi biri yüzünden benmde sol ayak 4. parmak 5.tarak kemiği kırılmıştı:S1 ayı doldurdum ama hala topallıyorum allah yardımcın olsun geçiyo ama fazla takma kafana..seni suçlu yapan adamada elinden ne gelirse yap şanslısın ki kaçmamış benmki gibi..Bu arada aynı yerde oturuyoruz bende m.obadayım:)

guzel demekı ben 2ayda toparlayamıcam 1.2.3.4.5 parmak kırık :)

---------- Post added at 01:28 AM ---------- Previous post was at 01:28 AM ----------

ıyı geceler herkeze :rendeer:

ıyı geceler abla
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
ufak tefek kırıklarla yinede ucuz atlatmışsın verilmiş sadakan varmış umarım bir daha böyle bir olay yaşamazsın çok geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ufak tefek kırıklarla yinede ucuz atlatmışsın verilmiş sadakan varmış umarım bir daha böyle bir olay yaşamazsın çok geçmiş olsun

saol tesekkurler Allah beterınden korusun gercekten
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
aydın kardeşim çok çok geçmiş olsun,
inş ilk ve son kaza geçirişin olur bu senin,
çünki yeterince yüklü bir kırık lısten var...

Allah Acil Şifalar Nasib Esin...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst