ilk kazam :) Motorcu oldum

Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun dostum hondanın boynu bükük kalmış :)

943f9a5d07.jpg
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Gecmis olsun baba ucuz atlatmissin valla :rendeer: Bende artik koruma takacam :cherry:
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Çok geçmiş olsun.. keşki atlamasaydın.. genelde atlamazsan daha az zarar görürsün. Onun yerine çarpana yada devrilene kadar frenleri sıkmaya devam et.
Kauçuk, senin elbisenden daha iyi yolu tutar! -t
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
Geçmiş olsun...... yağmur yağdığı zaman bir kenara cekeceksin motoru ve bekliyeceksin bir tecrübeli arkadaşım söylemişti böyle riske girmektense beklemek daha hayırlı olur korumalarını olması çok iyi olmuş yoksa daha kötü olurdu
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst