Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Çok geçmiş olsun.. keşki atlamasaydın.. genelde atlamazsan daha az zarar görürsün. Onun yerine çarpana yada devrilene kadar frenleri sıkmaya devam et.
Kauçuk, senin elbisenden daha iyi yolu tutar! -t
Geçmiş olsun...... yağmur yağdığı zaman bir kenara cekeceksin motoru ve bekliyeceksin bir tecrübeli arkadaşım söylemişti böyle riske girmektense beklemek daha hayırlı olur korumalarını olması çok iyi olmuş yoksa daha kötü olurdu