İlk İstanbul gezim ve rahmetliyi ziyaretim, arkadas ariyorum..

Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
120
Arkadaslar motorumla.ilk kez uzun bir yola cikicam Bilecikten 300 km.yapicam, Barkın abinin.mezarini ziyaret edicem pazar sabahi, ayni vakitlerde ziyarette bulunacak varsa hem birlik.olalim.hem tanisalim..
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Sen mezarliga git direk o gun mezarlikta mutlaka birilerini görürsün
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
120
eyv saol da anadolu yakasini da hic bilmiyrm belki eslik eden olursa daha hizli bir sürüş olur diye.dusundum
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Bende cenazeye gittiğim gün navigasyon kullanarak gittim mezarliga..

Ben tekrar bi arkadaşla gidicem ama daha sonra ziyaret edicez.
 
Katılım
28 Eyl 2016
Mesajlar
120
Ben temden gelicem izmitten az cok tarif edebilir misin ? ya da google mapten tam konum.nasil alabilirim ?
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
Cekmekoy sapagini es gec sonra Ümraniye sapagina girmen gerek. Ben ondan sonra sagda durup yandex navigasyon a cengelkoy mezarligı yazıp öyle gittim yandex navigasyon işin sonudur Google maps ı boşver
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst