ilk gezim....

Katılım
21 Ara 2007
Mesajlar
254
Öyle uzun boylu değil canım...20 km'lik mini bir tur...
Hem hava soğuk, hem motoru çıkarıp-geri sokmak çok
zor olduğu için (motoru alalı 1 aydan fazla olmasına rağmen)
ancak fırsat bulabildim... Kask ve montsuz asla tabi..
Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım..
Sürüş keyifli , ancak hatalarımla doluydu.Vites senkronizasyonu,
ön fren kullanımı, soğuk motordan kaynaklanan stop ettirme
dışında trafikle ilgili yanlışım olmadı...
25 yıllık E sınıfı ehliyetim ve şehir trafiğini bildiğim için sağ-salim
evime dönebildim.

Bundan sonra daha dikkatli ve daha dikkatli olacağım.. :cherry::cherry:
Sadece sizinle paylaşmak istediğim için yazıyorum ve yorumlarınıza hiç alınmıyorum... :bounce::bounce::bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Süper bir gezi yazısı, özellikle fotolar şahane. O arkadaki göl mü yoksa ırmak mı :p
 
Katılım
17 Ara 2005
Mesajlar
677
hayırlı uğurlu olsun devamı gelir, artık. kazasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tüm tedbirlerin tamamlanması bekledikten sonra trafiğe çıkmış olmanı çok takdir ettim. Tebrikler ehliyetin ve yeni motorun için.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
gezin için hayırlı olsunnn daha nice gezmelereç... ama nirde fotolar nirde....:):cherry:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Çok güzel bir gezi başlığı olmuş :)
Özellikle manzara fotoğraflarına ve mangal fotoğraflarına bayıldım..
Tekrarlarını bekliyoruz :)

Şaka bir yana,MT İzmir grubuna bekliyoruz,hem gerçek "geziler" yapmış olursun hemde sıcak dostluklar kurarsın..
Bekliyoruz.. :cat:

İlk gezinin,daha nice gezilere vesile olması dileğiyle..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
evet biz resim isteriz yoksa inanmayız:p:p:p.....şaka tabiki daha sonra uzunda gezersin resimde atarsın güle güle kullan motorunu.:cat::queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Öyle uzun boylu değil canım...20 km'lik mini bir tur...
Hem hava soğuk, hem motoru çıkarıp-geri sokmak çok
zor olduğu için (motoru alalı 1 aydan fazla olmasına rağmen)
ancak fırsat bulabildim... Kask ve montsuz asla tabi..
Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım..
Sürüş keyifli , ancak hatalarımla doluydu.Vites senkronizasyonu,
ön fren kullanımı, soğuk motordan kaynaklanan stop ettirme
dışında trafikle ilgili yanlışım olmadı...
25 yıllık E sınıfı ehliyetim ve şehir trafiğini bildiğim için sağ-salim
evime dönebildim.

Bundan sonra daha dikkatli ve daha dikkatli olacağım.. :cherry::cherry:
Sadece sizinle paylaşmak istediğim için yazıyorum ve yorumlarınıza hiç alınmıyorum... :bounce::bounce::bounce:

İlk geziniz acemiliğinize de gelse hayırlı olsun. Bundan sonra nice uzun erimli, bizlerle paylaşacağınız fotoğraflı geziler dilerim:cat: Bir yerden başlamak lazımdır, siz artık bunu aşmışınız:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı fotografsız gezınınde tadı cıkmıyo be bıdahakıne fotografta ısterız ona gore
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
neyse ya bi dahaki resimli olur işallah...
kazasız belasız daha çok gezilere katılmanızı dilerim.:)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bilinçli bir kullanıcı olman güzel..gezilerinin dewamını bekliyoruz...
duyurulardan toplantı topiclerimizi takip edip bize katılabilirsiniz
 
Katılım
8 Nis 2007
Mesajlar
115
ilk gezin vatana millete ve motor camiyasına hayırlı olsun darısı benim başıma :cherry:
 
Katılım
10 Kas 2007
Mesajlar
98
bu sayfa cok geyıkle dolmus yaa koptum valla butun yazılara.:queen:


abıcım sanada hem motorun hayırlı olsun hemde daha nıce uzun ve FOTOGRAFLI gezılere:rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Öyle uzun boylu değil canım...20 km'lik mini bir tur...
Hem hava soğuk, hem motoru çıkarıp-geri sokmak çok
zor olduğu için (motoru alalı 1 aydan fazla olmasına rağmen)
ancak fırsat bulabildim... Kask ve montsuz asla tabi..
Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım..
Sürüş keyifli , ancak hatalarımla doluydu.Vites senkronizasyonu,
ön fren kullanımı, soğuk motordan kaynaklanan stop ettirme
dışında trafikle ilgili yanlışım olmadı...
25 yıllık E sınıfı ehliyetim ve şehir trafiğini bildiğim için sağ-salim
evime dönebildim.

Bundan sonra daha dikkatli ve daha dikkatli olacağım.. :cherry::cherry:
Sadece sizinle paylaşmak istediğim için yazıyorum ve yorumlarınıza hiç alınmıyorum... :bounce::bounce::bounce:

Toplantılarımıza bekliyoruz... Single tour olmaz ... Hele ki izmir de..... :cat::rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
665
ehlıyetın hayırlı olsun arkadasım.ınsallah uzun kılometreler yaparsın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst