- Katılım
- 21 Ara 2007
- Mesajlar
- 254
- Konu Yazar
- #1
Öyle uzun boylu değil canım...20 km'lik mini bir tur...
Hem hava soğuk, hem motoru çıkarıp-geri sokmak çok
zor olduğu için (motoru alalı 1 aydan fazla olmasına rağmen)
ancak fırsat bulabildim... Kask ve montsuz asla tabi..
Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım..
Sürüş keyifli , ancak hatalarımla doluydu.Vites senkronizasyonu,
ön fren kullanımı, soğuk motordan kaynaklanan stop ettirme
dışında trafikle ilgili yanlışım olmadı...
25 yıllık E sınıfı ehliyetim ve şehir trafiğini bildiğim için sağ-salim
evime dönebildim.
Bundan sonra daha dikkatli ve daha dikkatli olacağım.. :cherry::cherry:
Sadece sizinle paylaşmak istediğim için yazıyorum ve yorumlarınıza hiç alınmıyorum... :bounce::bounce::bounce:
Hem hava soğuk, hem motoru çıkarıp-geri sokmak çok
zor olduğu için (motoru alalı 1 aydan fazla olmasına rağmen)
ancak fırsat bulabildim... Kask ve montsuz asla tabi..
Çünküüüü... A2 ehliyetimi yeni aldım..
Sürüş keyifli , ancak hatalarımla doluydu.Vites senkronizasyonu,
ön fren kullanımı, soğuk motordan kaynaklanan stop ettirme
dışında trafikle ilgili yanlışım olmadı...
25 yıllık E sınıfı ehliyetim ve şehir trafiğini bildiğim için sağ-salim
evime dönebildim.
Bundan sonra daha dikkatli ve daha dikkatli olacağım.. :cherry::cherry:
Sadece sizinle paylaşmak istediğim için yazıyorum ve yorumlarınıza hiç alınmıyorum... :bounce::bounce::bounce:
Son düzenleme: