Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,003
Evet kilitlense daha iyi olur.
Aslında , motosiklet forumunda ideolojik tartışma yapacak kadar basiretsiz değildim ama ,gergin bir anıma denk geldi
r:
Aslında , motosiklet forumunda ideolojik tartışma yapacak kadar basiretsiz değildim ama ,gergin bir anıma denk geldi