Ilk Defa Okudum Türk Ali Bey

Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vatandaş "Türk ALİ" ALİ Bey, sabah saat 7.00'de Casio masa saatinin alarmıyla gözlerini açtı. Puffy yorganını kaldırdı.

Hugo Boss pijamalarını çıkarıp Adidas terliklerini giydi. WC'ye uğradıktan sonra banyoya geçti. Clear şampuan ve Protex sabunuyla duşunu aldı. Colgate ile dişlerini fırçaladı. Rowenta ile saçlarını kuruttu. Bill's gömleğini ve Pierre Cardin takımını giydi.

ne diyimki:silent:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
viper_1 , baretta marka silahını çıkardı. , MKE imalatı mermileri şarjöre yerleştirdikten sonra , şrjörü yerine hızla takıp , silahı havaya kaldırdı.

Dağılın ulann diye bağırarak havaya 3 el ateş etti....Hava yaralandı.:mrgreen:

Musti , abicim sen iyimisin???

____________________________________
Havaya ateş edince , jeton düştü :)

Bu adam Turk Ali , ama kullandığı markalar ve taleffuzlar hep yabancı......:cyclopsan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
649
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vatandaş 'Türk Osman' *

Osman Bey, sabah saat 7.00'de Casio masa saatinin alarmıyla gözlerini açtı. Puffy yorganını kaldırdı. Hugo Boss pijamalarını çıkarıp Adidas terliklerini giydi. WC'ye uğradıktan sonra banyoya geçti. Clear şampuanı ve Protex sabunuyla duşunu aldı. Colgate ile dişlerini fırçaladı. Rowenta ile saçlarını kuruttu. Bill's gömleğini ve Pierre Cardin takımını giydi. Lipton çayını içti. Sony televizyonda medya özetlerini ve flash haberleri izledi. Citizen kol saatine baktı. Aile
fertlerine çav deyip Hyundai otomobiline bindi. Blaupunkt radyosunu açarak, rock müziği buldu. Ağzına bir Polo şeker attı.
Şehrin göbeğindeki Mega Center'daki ofisine varınca, Casper
bilgisayarını çalıştırdı. Microsoft Excel'e girdi. Ofisboy'dan
Nescafe'sini istedi. Saat 10.00'a doğru açlığını yatıştırmak için Grissini yedi. Öğlen Wimpy's Fast Food kafeteryaya gitti. Ayaküstü Coca Cola ve hamburgeri mideye indirdi.
Camel sigarasını yakıp Star gazetesini karıştırdı.
Akşamüzeri iş çıkışı Image Bar'a uğrayıp CB'sini yudumladı, sonra köşedeki Shopping Center'a uğradı. Eşinin sipariş ettiği Persil Supra deterjan, Ace çamaşır suyu, Palmolive şampuan, Gala tuvalet kâğıdı, Sprite gazoz ve Johnson kolonyayı alarak kasaya yanaştı. Bonus kartıyla faturayı ödedi. Hafta sonu eşi Münevver'le Galeria'ya giden Osman Bey, Showroom'ları dolaşıp Kinetix ayakkabı, Lee Cooper blue jean satın aldı. Akşam evde bir gazetenin verdiği TV Guide'a göz atan Osman Bey, kanallar arasında zapping yaparak, First Class, Top Secret, Paparazzi
gibi programları izledi. Aynı anda Outdoor dergisini karıştırdı. Saat 22.00'ye doğru Show'da Türk dili üzerine panel başladı. Uykusu gelen Osman Bey, televizyonu kapatıp yatak odasına geçerken, kendini mutlu hissetti.
'Ne mutlu Türk'üm diyene' diye gerindi...


*Ali Beyin amcaoğlu Osman
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
İşte globalleşme dedikleri şey bu

Ayrıca toocold. İmzan hiç hoş olmamış :farao:

Türkiye sadece Türklerin değil. Kürdü, Çerkezi, lazıyla Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarınındır
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
siteden istifa etcem ya:p
önceden iyi kötü anadolumuz bilem vardı
artık hep ithal ediyoruz:pr:
 
Katılım
27 Şub 2006
Mesajlar
118
Akira' Alıntı:
Ayrıca toocold. İmzan hiç hoş olmamış :farao:

Türkiye sadece Türklerin değil. Kürdü, Çerkezi, lazıyla Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarınındır


Kastettigim seyde bu zaten hepimiz turkuz...............
Benim sikintim kardesce yasamayi bilmeyen itlerle.......
ayrica niye sorun yaptin imzami ? bi problemmi var?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
o zaman problem yok

toocold' Alıntı:
Kastettigim seyde bu zaten hepimiz turkuz...............
Benim sikintim kardesce yasamayi bilmeyen itlerle.......
ayrica niye sorun yaptin imzami ? bi problemmi var?

İmzana takmamdaki(takmada sayılmaz sadece gözüm takıldı) neden şu geçirdiğimiz hassas dönemde bu yazının ırkçı olarak algılanıp provokatif etki yapabileceği idi
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Akira' Alıntı:
İmzana takmamdaki(takmada sayılmaz sadece gözüm takıldı) neden şu geçirdiğimiz hassas dönemde bu yazının ırkçı olarak algılanıp provokatif etki yapabileceği idi

Türkiye Cumhuiyeti vatandaşı olan herkes Türktür.Bunu bilmeyen Atatürk'ün bizzat yazdığı vatandaşlık bilgilerini okuyarak öğrenebilir.Kendini Türk değil başka bir şey "sananlar" da kendilerine münasip gördükleri bir ülkeye gidip orada yaşayabilirler.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw arkadaşın kötü bir niyetle o imzayı koyduğunu sanmıyorum
tartışma yaratmasanız:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Shrieker' Alıntı:
Türkiye Cumhuiyeti vatandaşı olan herkes Türktür..

Komik:mrgreen:


---------------------Edit---------------------

O imzanın kötü amaçla konulmadığını arkadaş zaten açıklamış ben de ikna olmuştum.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Akira' Alıntı:
Komik:mrgreen:


---------------------Edit---------------------

O imzanın kötü amaçla konulmadığını arkadaş zaten açıklamış ben de ikna olmuştum.

Komik ? ::23343::

Arkadaşım komik diyorsun ama bu şu ana kadar hep böyle olageldi , böyle bir şey olmasa Türkiye Cumhuriyeti var olabilir miydi sanıyorsun?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Danimarkada Marmaris'te ev almak için "Türk" vatandaşlığına geçen bi adamla tanışmştım. Bu adam Türk mü?

Benim yurtdışında yaşayan ve orada doğan akrabalarım "Viking" mi ?

Siz başka ırktan insanları kendi sahip olduğunuz şekle sokmaya çalışırsanız bu adamlar tabiki reddederler.


---------------------------------------Edit----------------------------------
Neyse bu tip ideolojik tartışmaların yeri burası olmasa gerek. Bu tartışmayı burada bıraksak daha iyi olur.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya sabır ben ne açtım siz neyi tartışıyorsunuz
hep yolda giderken
minibüs camından dışarı bakıp düşünürüm
neden üretmiyoruz
bu kadarmı kötüyüz
mimar sinan olsun bunların torunlarıyız biz piri reis
sizden bunun tartışmasını beklerdim
foruma az çok renk gelsin diye girdim
ama anlamıyorum
ben size alıştım sizde bana alışın

NEDEN ÜRETMİYORUZ bu kadar mı kötüyüz..
yada bişiler üretenlere ne oluyor:pr:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Akira' Alıntı:
Ayrıca toocold. İmzan hiç hoş olmamış :farao:

Türkiye sadece Türklerin değil. Kürdü, Çerkezi, lazıyla Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarınındır

Abi , aman dikkat et , hataya düşme...

Arkadaş TURK milletini kastediyor!

O bahsettiklerin millet değil , grup veya bir soydur!

O isimlerin altındaki vatandaşlarımız da TURKİYE CUMHURİYETİnde yaşadığı için kendileri de TURK.tür Kimliklerinde TURK yazmaktadır!

Hiçbir ülkede 2 millet olmaz! Ama her milletten insan olur...

Saygılar
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Olayı nerelere çekmişsiniz ya helal olsun! Bence kilitlenme zamanı gelmiş bu başlığın çünkü konu dışında konu dışına taşma var :p ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst