ılk defa motordan düştüm

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
geçmiş olsun.allah tekrarından esirgesin.sadece keeway matrıx değil,bütün ikitekerli araçların çok dikkatli olması lazım yağışlı havada.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
geçmiş olsun dostum

bak bugün bir arkdaş tepeüstünde sulama suyu yüzünden haytını kaybetti
 
Katılım
25 Tem 2007
Mesajlar
411
boşver ayna alırsın bi tane nolcak yaa.sana bişey olmamış ne güzel işte.üzülme o kadar.:cat:
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
148
boşwer takma kafana kardeş olağan şeyler bunlar bişeyin olmaması sevindirici hızın çok olsaydı çok daha şeyler olurdu... lütfen yağışlı havalarda dikkat!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst