- Katılım
- 7 Nis 2007
- Mesajlar
- 637
geçmiş olsun.allah tekrarından esirgesin.sadece keeway matrıx değil,bütün ikitekerli araçların çok dikkatli olması lazım yağışlı havada.
geçmiş olsun dostum
bak bugün bir arkdaş tepeüstünde sulama suyu yüzünden haytını kaybetti