İlk defa motor tecrübem ustalardan fikir istiyorum :)

Katılım
1 Eki 2015
Mesajlar
1
Merhabalar ben 17 yaşında aranıza yenı katılan bi kardesınızım hayatım boyunca hic motor tecrübem olmadı , bunun için kendıme pek guvenemıyorum suan a2 ehliyeti için kurs alıyorum pazar günü ilk egitimime gidicem kendıme guvenmıyorum fazla ama iyi bir egitim alıcam ınsallah ondan sonra başlangıc motoru ıcın maliyeti yuksek olmuyan şekli yerinde bir motor onerırmısınız ybr 125 düşünüyorum ama oda biraz dayı motoru gibi kacıyor hem az yakmasından dolayı bütcemi aşmaz ama sizinde fikirlerinizi beklıyorum cbr 125 bile alıcak butcem yok ona gore 6 bin filan var :)
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Fiziksel yeterliliği olan her insan motor sürebilir kardeşim hiç sıkıntı yapma ne apaçiler motorla dans ediyor sen mi süremeyeceksin :) ybr dayı motoru gibi görünse de seni üzmeyecek benzini yağını koyup gezeceğin bir motor al sonra para biriktirip yükseltirsin. Sigorta ve ekipman masraflarıyla uc uca gelir zaten.
ekipmanlar hakkında yardıma ihtiyacın var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst