- Katılım
- 24 May 2016
- Mesajlar
- 29
- Konu Yazar
- #1
Bugün Ümraniye'de durmuş trafikte arkadan bi arabanın çarpmasıyla yeni aldığım motorumu devirmiş bulundum. Haklı olarak dönüp arkamdaki araca napıyosun ya diye sitem ettim. Adamın hiç birşey umrunda değildi ve ben sana birşey yapmadım ki ne bağırıyosun dedi. Evet yanlış duymadınız bunu dedi
Bunu dedikten sonra adam üste çıkmaya çalıştı ve dayanamadım adama orada sinirle 2-3 tane yapıştırdım. Etraftan ayırmaya geldiler, aracın sahibi ondan sonra benden özür diledi. Hayır anlamıyorum neden böyle basit görüyolar bu işi direk canımıza kasıt. Adama en başta özür dileseydiniz bunlar olmazdı dedikten sonra helallik alıp uzaklaştık. Neyseki motorumda birşey yoktu kılcal çizikler dışında. Böyle durumlarla karşılaşan var mı? Karşılaştılar ise nasıl sabrediyorlar böyle insanlara akıl versinler. ( Kavgayı hiç tasvip etmiyorum, bir anlık sinirime yenik düştüm daha sonra bende özür diledim )