İlk defa kaza yaptım ve sinirime yenik düştüm

Katılım
24 May 2016
Mesajlar
29
Bugün Ümraniye'de durmuş trafikte arkadan bi arabanın çarpmasıyla yeni aldığım motorumu devirmiş bulundum. Haklı olarak dönüp arkamdaki araca napıyosun ya diye sitem ettim. Adamın hiç birşey umrunda değildi ve ben sana birşey yapmadım ki ne bağırıyosun dedi. Evet yanlış duymadınız bunu dedi :)Bunu dedikten sonra adam üste çıkmaya çalıştı ve dayanamadım adama orada sinirle 2-3 tane yapıştırdım. Etraftan ayırmaya geldiler, aracın sahibi ondan sonra benden özür diledi. Hayır anlamıyorum neden böyle basit görüyolar bu işi direk canımıza kasıt. Adama en başta özür dileseydiniz bunlar olmazdı dedikten sonra helallik alıp uzaklaştık. Neyseki motorumda birşey yoktu kılcal çizikler dışında. Böyle durumlarla karşılaşan var mı? Karşılaştılar ise nasıl sabrediyorlar böyle insanlara akıl versinler. ( Kavgayı hiç tasvip etmiyorum, bir anlık sinirime yenik düştüm daha sonra bende özür diledim )
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
madem bir özürle bitecekti neden o kadar sert tepki verdiniz :)
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Geçmiş olsun. En korktugum kaza tiplerinden biridir arkadan çarpma. Tabi şu anda düşününce yani olay hasarsız sorunsuz bitmiş ve sakiniz,aklı selim yorumlar benden de gelecek,uzatmayalım gerek yok vs vs. ee olması gereken...

Ama o sinir anıyla kendimizi tutmak mesele,bizi,karakterimizi ,sinirimizi, kontrol edebilme ve rasyonel insan yapan, diğer pirimat tipli yurdum 2 ayaklı Hayvanından ayıran...

Fakat çok zor. Hem çarp hem yüzsüz bir tepki. Bilemiyorum.. Bazen trafiğe çıkmasam bu ülkede diye bir geçiyor içimden :(

Demin komik bir olay anlatayım,arkamdaki bmw korna çalıyor. Ne var diye bakıyorum aynadan ,yanındaki aracı isaret ediyor.bana bakıp foto cekip el sallıyor. Yaw boyle sacma sey olur mu trafikte !!! Dikkatimi dağıtıyor. Korna korna
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
29
madem bir özürle bitecekti neden o kadar sert tepki verdiniz :)

Abi üste çıkmaya çalışması çok kızdırdı beni ya büyük ihtimal telefonla felan uğraşıyordu o an. Canımızın bu kadar kıymetsiz olunmasına sinirlendim sanırım ama özürün dilenme anı önemli bence :)
 
Katılım
22 Kas 2015
Mesajlar
709
Beni de dürttüydüler arkadan. Hızlı dokunsaydı devirirdim ama neyse ki sadece hafif dokundu. Hasar neyime yol açmadı.

Dürtme anı: 5:14 dakika. Direkt oraya çekebilirsiniz videoyu. (ben o dakika saniyeyi ayarlayıp koydum linki ama direkt baştan başlayabilir video)

 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
banada olmuştu bir sene önce falan.

durur vaziyetteyken arkadan siyah transporter çarptı ve dengemi toparladım düşmeden ve arkamı dönüp baktıüımda benim sepet semirinin boyası trans porterin tamponuna geçmişti :D

sonuç olarak kendin ettin kendin buldun modunda sırıtarak adama baktım ve adamda pardon görmedim dedi ve bende sı...larmı gözüne demedim onun yerine sorun değil demiştim.

yere düşseydim yada motorun bir yeri çizilseydi para isterdim ama olan ona oldu.
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
29
Geçmiş olsun. En korktugum kaza tiplerinden biridir arkadan çarpma. Tabi şu anda düşününce yani olay hasarsız sorunsuz bitmiş ve sakiniz,aklı selim yorumlar benden de gelecek,uzatmayalım gerek yok vs vs. ee olması gereken...

Ama o sinir anıyla kendimizi tutmak mesele,bizi,karakterimizi ,sinirimizi, kontrol edebilme ve rasyonel insan yapan, diğer pirimat tipli yurdum 2 ayaklı Hayvanından ayıran...

Fakat çok zor. Hem çarp hem yüzsüz bir tepki. Bilemiyorum.. Bazen trafiğe çıkmasam bu ülkede diye bir geçiyor içimden :(

Demin komik bir olay anlatayım,arkamdaki bmw korna çalıyor. Ne var diye bakıyorum aynadan ,yanındaki aracı isaret ediyor.bana bakıp foto cekip el sallıyor. Yaw boyle sacma sey olur mu trafikte !!! Dikkatimi dağıtıyor. Korna korna

Seninki de ilginçmiş hocam :mrgreen: En büyük derdimiz böyle olsun.
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Allahtan bana olmadi ole bisi cok korkardim sanirim.. hani bos bir an pat arkadan carpinca kotu ya..

Yandan fena çarpılmisligim var keto gibiydim yerde :)
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Zararsız gibi görünüyor ama öyle değil. Bu ve buna benzer saçma hareketler sonucunda kaza meydana geliyor.

Lüzumsuz lüzumsuz işler...
 
Katılım
8 Eyl 2005
Mesajlar
788
Öncelikle ellerinize sağlık :)
Sonra da geçmiş olsun.
Mevzu motora dokunmak düşmesine sebep olmak değil, insan olabilmek.
Bazıları bu dilden anlıyor, yalnız gene de siz sakin olmaya çalışın, millet silah, sopa, elektroshock , sprey, muşta vs. ile geziyor.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Aslında hepsi kamerada var. Benim kara kutuda. Bir ekliyim bugün ki olayı.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben senden peşin özür diliyorum yaşım daha genç
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
yavaş yürüyen dur kalk trafikte banada arkadan arka tekerime bir araç çarptı,o çarpmanın hızıyla benim motorumun ön tekeride öndeki panelvan aracın demir tamponuna çarpıp yana devrilirken son anda tüm gücümle motoru gidondan tutup motorun tamamen yatmasını önledim,hemde arkamda artçımla birlikte,,artçım yumuşak olarak yere düştü ama ben zorda olsa motoru tamamen yatırmadan tuttum

arkadan vuran araç benim motorun lastiğine vurduğu ve ön lastiğimde öndeki aracın tamponuna vurduğu ve bende yatırmadan zar zor motoru tuttuğum için bende hiç hasar olmadı ,benim ön lastiğin vurduğu öndeki aracın demir tamponunda hiç bir hasar yoktu,onu gönderdik

ama arkadaki benim lastiğe vuran aracın sol far ve tamponun bitarafı haşat oldu

vuranda genç bir çocuk,,ilk başta bağırdık çağırdık ama çocuk özür üstüne özür diliyo,noolur hastaneye gidelim bişey olmuştur size diye ısrar edince,,tamam önemli değil dedik olayı kapattık

işin garibi vuran çocuğa önüne niye bakmıyosun dediğimizde ,abi telefona bakıyodum demesi

genelde arkadan vurma ve dokanmaların en büyük sebebi cep telefonuyla konuşmak,mesaj yazmak yada telefonu kurcalamak ve neticesinde dikkatin dağılması
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
Benzer birşey benim de başıma geldi birkaç yıl önce.
Hava yağmurlu, kırmızı ışıkta durdum. Ancak her zamanki gibi şeridin sağına hizalı değilde ortasında durdum nedense. Ayna ışık ayna ışık derken gördüm ki benim şeridimden bir araba geliyor. Ama geliyor yani... Neyse ki otomobildi. kamyonet panelvan vs olsa sıkıntıydı.

Arabanın duramayacağını anladığımda freni bıraktım. Çok anlık bir olaydı. ben algıladığımda gazlamak için filan geçti. gaz kolunun sinyali beyne gidene kadar araba çarpacaktı zaten. Netekim tampon arka tekere çarpıp beni itekledi. çarpışmaya hazır olduğumdan ve freni de bıraktığımdan 2 metre öne gidip durdum. Motordan indim. Arka tekeri jantı kontrol ettim. Bi hasar görünmüyordu.

Arabanın tamponu çatlamış plakası düşmüştü. Adam çıktı arabadan. Abi çok özür dilerim. Yağmurlu olduğundan mesafeyi ayarlayamadım. sana bişey oldu mu motorunda bişey var mı vs...

Dedim, bende birşey yok. Ama bana birşey olsaydı, umursamazlığının bedelini nasıl ödediğimi çocuğuma sen anlatırdın artık dedim. motorda da bir hasar olmadığından, tutanak tutucak mıyız? polis çağıralım mı dedim? bana göre 8'de 10 filan suçlu zira :)... Sen bilirsin dedi. ben de yoluma gittim.

Böyle şeylerde kasmaya gerek yok. Karşınızdaki adam insansa lafınıza gerek kalmaz. Hatasını anlar zaten. Öküzse ne yaparsan yap. Zaten anlamaz. Yumruk sıkmak, nefes tüketmek bişeyi çözmediği gibi öküzün arsızlığını besler. Daha bi öküz olur.

Zaten olay neticesinde fotoğrafınızı alın, tutanak tutmaya bakın. Adam inkar de etse siz doğru fotoğrafları almışsanız polistir sigortadır olayı anlar zaten.

Üç günlük hayat. kimseye bi fiske vurduğunuza değmez. İçinizdeki vahşeti bilgisayar oyunlarında dökün :)
 
Katılım
16 Ocak 2015
Mesajlar
47
Arkadan vurdun beni motorumla düşürdün trafik magandasımısın sen. Ya ölseydim şimdi bu motorun grenajları vs hep çizildi karsılayacakmısın bunu. trafiği arıyorum sımdı de. Bak bakalım nsl sana pranı verıyor. İnsan kendı hatası olmayan bısey yuzunden neden kendı malına zarar verdırıp yoluna devam etsinki?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst