İlk defa kaza yaptım ve sinirime yenik düştüm

Katılım
17 Ara 2014
Mesajlar
767
Bugün Ümraniye'de durmuş trafikte arkadan bi arabanın çarpmasıyla yeni aldığım motorumu devirmiş bulundum. Haklı olarak dönüp arkamdaki araca napıyosun ya diye sitem ettim. Adamın hiç birşey umrunda değildi ve ben sana birşey yapmadım ki ne bağırıyosun dedi. Evet yanlış duymadınız bunu dedi :)Bunu dedikten sonra adam üste çıkmaya çalıştı ve dayanamadım adama orada sinirle 2-3 tane yapıştırdım. Etraftan ayırmaya geldiler, aracın sahibi ondan sonra benden özür diledi. Hayır anlamıyorum neden böyle basit görüyolar bu işi direk canımıza kasıt. Adama en başta özür dileseydiniz bunlar olmazdı dedikten sonra helallik alıp uzaklaştık. Neyseki motorumda birşey yoktu kılcal çizikler dışında. Böyle durumlarla karşılaşan var mı? Karşılaştılar ise nasıl sabrediyorlar böyle insanlara akıl versinler. ( Kavgayı hiç tasvip etmiyorum, bir anlık sinirime yenik düştüm daha sonra bende özür diledim )

Ülkemizde "özür dilerim" "kusura bakmayın" gibi sözcükler (başınıza gelen olayda olduğu gibi) son ana kadar kullanılmaz hatta bazen hiç kullanılmaz.

Bu yüzden kolaylıkla kapanabilecek mevzular büyür, sonra gazetelerde okuruz:

"Yol verme kavgası kanlı bitti şu kadar ölü...."

"Park yeri kavgası can aldı"

Vs... Vs....
 
Katılım
24 May 2016
Mesajlar
29
Ülkemizde "özür dilerim" "kusura bakmayın" gibi sözcükler (başınıza gelen olayda olduğu gibi) son ana kadar kullanılmaz hatta bazen hiç kullanılmaz.

Bu yüzden kolaylıkla kapanabilecek mevzular büyür, sonra gazetelerde okuruz:

"Yol verme kavgası kanlı bitti şu kadar ölü...."

"Park yeri kavgası can aldı"

Vs... Vs....

Ben hata yaptığımda hemen özür diliyorum, forumdaki abilerimin kardeşlerimin de öyle olduğunu düşünüyorum. Böyle böyle insanlara örümcek kafalı olmamayı öğreteceğiz :)
 
Katılım
8 Kas 2014
Mesajlar
505
Fazla olmadı daha geçen hafta e-5 de giderken aracın teki Xmax250'ye arkadan çok düşük hızla çarptı ama hem motor hemde adam devrildi.
Aradan 10 saniye geçmiş adam motoru kaldırmaya çalışıyor, Çarpan aracın içerisinde 4 kişi oturmuş mal mal izliyor...
Ben de tam yanındayım bu gerizekalıların. Camı açıp "Hem çarpıyorsun, hem oturmuş mal mal izliyorsunuz... Gidin yardım edin" demem üzerine araçtan inip yardıma gittiler.

Gerçekten anlamak mümkün değil bu insanları. Çarpıp üzerine yüzsüz yüzsüz böyle konuşan olursa sinir patlaması yaşar direkt çakarım kafayı.
 
Katılım
2 May 2016
Mesajlar
96
Geçenlerde de bana oldu. Yenibosna yanyolda trafik kilit aralardan geçtim bir ticarinin önüne geçtim durduk yere geldi arkadan dürttü :silent: Arkamı dönüp napıyosun gibi bişiler söledim napıyım gitsene gibi hareketler falan.Hiç uğraşamam senle diyip bastım gittim.
 
Katılım
28 Tem 2010
Mesajlar
1,667
Bana da 2 defa arkadan yavaşça çarptılar ikisinde de çarpan sürücülerde aynı yüzsüzlük vardı. "Ne olmuş biraz dürttüysek ölmedin ya" kafası. Araçtan inmeye özür dilemeye dahi tenezzül etmediler.
 
Katılım
21 Nis 2016
Mesajlar
151
Ben de elimden geldiğince sakin olmaya çalışıyorum. Kime denk geleceğin belli olmaz adam silah taşır bıçak taşır b*k yoluna gideriz
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Bugün Ümraniye'de durmuş trafikte arkadan bi arabanın çarpmasıyla yeni aldığım motorumu devirmiş bulundum. Haklı olarak dönüp arkamdaki araca napıyosun ya diye sitem ettim. Adamın hiç birşey umrunda değildi ve ben sana birşey yapmadım ki ne bağırıyosun dedi. Evet yanlış duymadınız bunu dedi :)Bunu dedikten sonra adam üste çıkmaya çalıştı ve dayanamadım adama orada sinirle 2-3 tane yapıştırdım. Etraftan ayırmaya geldiler, aracın sahibi ondan sonra benden özür diledi. Hayır anlamıyorum neden böyle basit görüyolar bu işi direk canımıza kasıt. Adama en başta özür dileseydiniz bunlar olmazdı dedikten sonra helallik alıp uzaklaştık. Neyseki motorumda birşey yoktu kılcal çizikler dışında. Böyle durumlarla karşılaşan var mı? Karşılaştılar ise nasıl sabrediyorlar böyle insanlara akıl versinler. ( Kavgayı hiç tasvip etmiyorum, bir anlık sinirime yenik düştüm daha sonra bende özür diledim )

Dün tem yokunda otocenter mevkkiinde aynı mevzu benimde başıma geldi, kilit trafik saat19.15 civarı önümde motorvar duruyor ben arkasında duruyorum, yani bütün trafik duruyor motor boş viteste iki ayağımda yerde sağ arkamdaki wolksvagen caddy plakanın sağ tarafından değdirdi duran trafikte,benim motorda devrildi tabi Allahtan koruma takozları var granajlarda depoda birşey yok ama debriyaj maneti ve vites pedalı yamuldu :(
Lavuk arabadan bile inmiyor yanında karısı ve çocuğu var,adama efendi gibi konuşuyorum adam lafı senin orada ne işin var muhabbetine getirdi adama diyorum ki bak diyorum tutanak tutmamız lazım bu bir trafik kazası falan yok anlamıyo aq cahili ,ya sabır diyorum o esnada neyse fazla uzatmayayım ,lavukta artistliğin bini bin para,dedim lanet olsun akşam akşam yürüdüm gittim hani orada kendimi kaybedebilirdimde veya ne bileyim saçma sapan mevzular işte,işin özü şu ki çok cahil ve varoş adamlarla aynı havayı soluyoruz ve bu insanlarla aynı şehirde yaşıyoruz aynı yolu paylaşıyoruz,yani saçma sapan bir mevzu.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
Dün tem yokunda otocenter mevkkiinde aynı mevzu benimde başıma geldi, kilit trafik saat19.15 civarı önümde motorvar duruyor ben arkasında duruyorum, yani bütün trafik duruyor motor boş viteste iki ayağımda yerde sağ arkamdaki wolksvagen caddy plakanın sağ tarafından değdirdi duran trafikte,benim motorda devrildi tabi Allahtan koruma takozları var granajlarda depoda birşey yok ama debriyaj maneti ve vites pedalı yamuldu :(
Lavuk arabadan bile inmiyor yanında karısı ve çocuğu var,adama efendi gibi konuşuyorum adam lafı senin orada ne işin var muhabbetine getirdi adama diyorum ki bak diyorum tutanak tutmamız lazım bu bir trafik kazası falan yok anlamıyo aq cahili ,ya sabır diyorum o esnada neyse fazla uzatmayayım ,lavukta artistliğin bini bin para,dedim lanet olsun akşam akşam yürüdüm gittim hani orada kendimi kaybedebilirdimde veya ne bileyim saçma sapan mevzular işte,işin özü şu ki çok cahil ve varoş adamlarla aynı havayı soluyoruz ve bu insanlarla aynı şehirde yaşıyoruz aynı yolu paylaşıyoruz,yani saçma sapan bir mevzu.

arabanın debriyajı vites pedalı falan yok tabi. ancak aynası var, silecekleri var, camları var :cherry:
 
Katılım
10 Eki 2016
Mesajlar
1,005
Bana da Jetta sürücüsü arka - yandan sürttü bir kere, benim plakanın köşesi yamuldu.
Ama onun sağ ön çamurluğunda küçük bir Zorro işareti oluştu.

O bana güldü, ben de ona güldüm.
Romantik komedi tadında ayrıldık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst