İlk defa asfaltla sevişmemi yapmış bulunmaktayım

Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
233
merak etme emre...böyle durumlarda birkaç ay ilerisini düşün.....birkaç ay sonra bu olay aklına geldiğinde sadece gülüp geçersin....
tabii bikaç ay içinde hala aramızda olursan :)
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Lastiklerde stok lastikse yolun kötülügünden sizinde dalgınlıgınızla kavrayamamış olabilir ufak bir farkında olmadan fren müdahalesiyle,bununla geçmiş olsun.
 
Katılım
31 Ocak 2010
Mesajlar
290
geçmiş olsun, çok şükür iyi atlatılmış. Allah bu gibi düşmelerden ve daha beterlerinden korusun hepimizi.
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
262
Geçmişolsun, umarım daha beterini hiçbirzaman yaşamazsın :rendeer:

Sanırım hatırlamıyor olsanda baktığın arabaya doğru hafiften yöneldin (bu kesin), ani bir refleksle uzaklaşmak için gidonu hafifte olsa kırdın ve istemsizde olsa ön frene değdin :silent:

Yakın takipte başka araç olmaması büyük şans, tekrar tekrar geçmiş olsun.



Bence kilit cümle bu, bu düşünceye birdaha kapılmadığın sürece sorun yok :)

Bir motorcu abiden duymuştum "Motorcu nereye bakarsa oraya doğru gider" diyordu sürekli :) hafiften yönelme falan bundan olsa gerek...

Geçmiş olsun...
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
363
Geçmiş olsun Emre kardeş. Biz böyle aksaklıklara ustalık değmiş deriz. Yani bu tür olaylar kısa vadeli moral bozukluğu yaratsa da motorunu tanımana ve kendi sınırlarını keşfetmene yarıyor. Bu tür kazasız düşüşler gerçekten iyidir. Bozma moralini. Gül ve geç.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Öncelikle geçmiş olsun :rendeer: anladığım kadarıyla üzerine doğru gelen arabanın seni sıkıştırmasından korkarak refleks olarak ön frene dokunmuşsun ve ön tekerleğin kaymış :pale: -çok zor ama- eğer tekerlek kaydığı anda ayağının birini yere vurabilseydin düşmeyebilirdin :cat: sanırım duymak istediğin cevap bu :)
 
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
131
öncelikle geçmiş olsun,olabilir gayet normal bi durum,istediğiniz kadar motorunuza hakim olun bazen beklenmeyen tepkileri illaki yaşıcaksınız önemli olan size ve çevrenizdeki canlılara zarar gelmemesi... Korku olayına gelirsekte o da gayet normal muhtemelen 1-2 hafta daha sürer en fazlası ara ara aklına gelir ve kısa bi süre sonra tamamen unutup gidiceksin,geçen sene bi scooter'i paramparça ettim,benzin deposuna kadar bi çok parçası ayrıldı,ve ne yalan söylim şimdi aklıma geldi,motor paramparça olmuştu dostum:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Ben yol ağzında sokak arasında arabanin onume cikmasiyla yatirdim motoru on frenler kendimde bisey yoktu hurda scooterim icin uzulmedim kendim yere yuvarlanmadim bile anlamadim nasil oldu birisi kolumdan tutup tam duscekken kaldirmis gibi oldum ayakta dustum diyebilirim :) gecmis ola bida olmamasi icin tecrube oluyo
 
Katılım
24 Ocak 2010
Mesajlar
612
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Öncelikle geçmiş olsun :rendeer: anladığım kadarıyla üzerine doğru gelen arabanın seni sıkıştırmasından korkarak refleks olarak ön frene dokunmuşsun ve ön tekerleğin kaymış :pale: -çok zor ama- eğer tekerlek kaydığı anda ayağının birini yere vurabilseydin düşmeyebilirdin :cat: sanırım duymak istediğin cevap bu :)

herşey 1 saniyede olup bitti :)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yazıyı okuyunca beni anlatmışsınız resmen :) bende 700-800 km civarında yaptım ilk kazamı eski scooterimle . İşi öğrendiğimi sanmıştım oysaki :) bazı şeyler kaza yapılınca öğreniliyor :) artık eskisi gibi sürmüyorum mesela :) Öğrendim artık ben demek en tehlikeli şey zaten bunu bende tecrube ettim sende etmişsin :) Allah tan ufak atlatmışsınız bu tecrube kazandıran ilk kazanızı . Ben biraz ağır geçirmiştim , gerçi koruma ekipmanlarının ozamanlar tam olmamasından da kaynaklandı . Neyse . Geçmiş olsun ...
 
Katılım
11 Tem 2013
Mesajlar
5
Ilk düşüşümde kaburgalarımı kırdım.
İkinci, üçüncü, dördüncü, beşinci vs. derken bir baktım ki düşüyorum ama bir yerim kırılmıyor artık :).
Hem düşmeyi öğrendim hem de hep aynı hatadan düştüğümü farkettim. Ön fren.. Senin durumunda da ön fren diyorum. Motor hafif dönüyor bile olsa ön fren çok riskli. İkinci ihtimal lastiklerin. Üçünçü ve çok zor olan ihtimal de yolda yağ vb. birşey olması. Zordiyorum ama arabayla giderken geçenlerde birden 3. viteste patinaja düştüğümü farkettim. Kimin evladıysa haramidere rampasına bayağı bir yağ dökmüşlerdi. Ralli pisti gibiydi yol.

Ekipmanım tam olmasına rağmen ilk düşüşümde kaburgalarım kırıldı çünkü motorun üstüme düşmesinden korkup fırlattım kendimi motordan fakat ekipman olmasaydı iki sefer yere vurduğum kafam da muhtemelen patlamış olurdu. Malesef düşe kalka öğreniliyor motor, ayrıca istediğin kadar öğren. Her motorcu bir gün düşüşü tadacaktır. Önemli olan full ekipmanla hasarsız / az hasarla kapatmak durumu.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
geçmiş olsun, biraz erken olmuş..herhangi bir kavşağa ya da viraja arabalarla girmek problem...özellikle kavşaklara arabaların solundan girmemeye dikkat et...
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
demekki buradan alınacak ders tecrübe ve zamana güzenip tedbirini elden bırakan elbet düşecektir.
:)
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
390
Geçmiş olsun, kavşaklarda ayıya dayı demekte fayda var :) Allah beterinden saklasın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst