- Katılım
- 2 Eki 2012
- Mesajlar
- 1,426
- Konu Yazar
- #1
Bugün Ankara sıhhiye köprüsünün altında asfaltla sevişmiş oldum.Her şey normal dönel kavşaktan 2 arabanın arasında giderken birinin bana yakınlaştığını gördüm ve gözümü yoldan çekip(1 saniyeliğine) yaklaşan arabaya baktım ön tekerleğin kaydığını hissettim ve kendimi yerde buldum.(ön frene bastım mı basmadım mı bilmiyorum).motosiklet ve benim sürüklenme anımda acaba motosiklete bişey olacak mı dedim kendi kendime ve benim sürüklenmem bittiğinde ayağa kalktım ve arkama baktım araba geliyo mu diye gelmiyomuş hemen trafiği durdurup motoru kaldırıp sağa yanaştım.önce motoru inceledim sol ayna tuz buz ve sol sinyal kırılmış.sonra kendime baktım açık renk pantolonun yarısı siyah.kafadan darbe almadım.kaska bi baktım sıkıntı yok.ilk olarak sol elin üzerine düştüm ve ardından sol dirsek yere çarptı Allahtan tüm ekipmanlar tamamdı ve en ufak yara almadan atlatmış oldum.pantolonumda olsaydı kaval kemiğimdeki ufak sıyrıktanda kurtulmuş olacaktım.
725 km motosiklet tecrübem,tam motoru öğrendim korkulacak gibi değilmiş derken asfaltın tadına bakmış oldum.Hiçbirine üzülmüyorum sadece psikolojim biraz çöktü motosiklet konusunda.Umarım kısa sürede atlatırım.Allah hepimizi korusun.
Tecrübeli abilerim herşey Allahın takdiri ama o vakit ne yapsaydım düşmezdim?
725 km motosiklet tecrübem,tam motoru öğrendim korkulacak gibi değilmiş derken asfaltın tadına bakmış oldum.Hiçbirine üzülmüyorum sadece psikolojim biraz çöktü motosiklet konusunda.Umarım kısa sürede atlatırım.Allah hepimizi korusun.
Tecrübeli abilerim herşey Allahın takdiri ama o vakit ne yapsaydım düşmezdim?