- Katılım
- 17 May 2006
- Mesajlar
- 2,547
tmm bekle , kıpraşma , itina ve özenle fotoyu koyuyorum :queen:haydi koyyy kooyyy :mrgreen:
tmm bekle , kıpraşma , itina ve özenle fotoyu koyuyorum :queen:haydi koyyy kooyyy :mrgreen:
tmm bekle , kıpraşma , itina ve özenle fotoyu koyuyorum :queen:
![]()
ne olacak adam uyanık taksiyle eve döndü :cherry:
tmm bekle , kıpraşma , itina ve özenle fotoyu koyuyorum :queen:
![]()
Mert türkçe biliyormu en önemlisi o =)
![]()
AHA:cyclopsan:cyclopsan
desene NURİ ALÇO gazozu boşa gitti:queen::queen::queen:
tequya grande kor ona zuppaaaaa..
olum ben sana ne dedim senin aklın fikrin belden aşağı:queen::queen: lem hade bayan olsa gam yememde insan biricik kankalarına yaparmı bunu:queen: birde jesssss'le festivalde aynı çadırda kaldınız o gece ne oldu bilinmez artık
pıstafanın sekle bakın :queen::queen::queen:
ben transleyt ediyim; 'tülay a büyük korr o sopaa' demiş arkadaşımız..
tülay..
sopadan bahset biraz
onu selim e sorucan harbi harbi sarılıp yattılar.. ama sen çadırın fermuarını kitlemeseysin sorardım ben sana:cherry:
vah pıstafa kardeşimmm, artık ne yapıosan çocuğa:mrgreen:
pıstafanın sekle bakın :queen::queen::queen:
nimetle şaka olmaz...
![]()
gazoz numarası sadece filmlerde tutuyo sanardım, işe yaradı :cherry:
![]()
ben yemez tabi mustafa abicim karga çomağının oyununa gelirmiyim :queen:çağırdım bir taksici kardeş doğru evime gitim :queen:karga çomağı avucunu yaladı :queen:
SENDEN BEKLEDİĞİM HAREKET CESURUM HELAAALLLLL:queen::queen::queen:
abi bacanağın gazoz işinde ekmek bulamayınca foto şantaja başlamış haberin olsun dikatlı ol:queen: