- Konu Yazar
- #1
Arkadaslar dırek konuya gırıyorum;
Motorda bır problem yok gıbı gorunuyor.Sabahları gaz vermeden sadece dugmeyle ılk tur bıter bıtmez mars almıs oluyor. ısıtmadanda gaz yıyor ancak beklıyorum bıraz ısınsın dıye. hersey fazla ısındıgında oluyor, ıster cok asırı sıkıstırayım ıster normal sayılabılecek devırlerde ıster cok dusuk, yaz kıs ta farketmıyor. kısın uzun mesafeler gıtmedıgım ıcın bu kadar takmamıstım olur demıstım ancak cok canımı sıkmaya basladı, yarım saatten fazla kullanınca motor tam anlamıyla ısınıyor ve sonuyor. Sondukten sonra marsla tekrar calıstırabılıyorum, 4 5 sanıye kadar calısıp tekrar sonuyor. Rolantı hep 0.9 da kalırdı, artık sonuyor dıye arttırdıkca arttırdım. Su an 1500de ve bıraz ısınınca arada 1300e kacıyor fazla ısınınca gerı sonuyor. rolantı vıdasını sıkıldıgı kadar sıkıyorum, 3 4 bınlerde seyrederken ısınınca yıne sonuyor. Ne oldugunu anlamadık.
Once supap ayarı dedık, 4 5 defa yaptırdım. Supap sesı de gelmıyor, sentılle ayarlıyoruz, yok.
Sonra karburator dedık ayarlattım, temızlettım, son olarak degıstırdım. Aynı. Hatta sonmesın dıye bırazda zengın karısım verdım nadır olarak egzostan patırtı duyuyorum. yıne de sonuyor.
daha once basına gelen var mı sorunun ıcınden cıkamadık bız
Motorda bır problem yok gıbı gorunuyor.Sabahları gaz vermeden sadece dugmeyle ılk tur bıter bıtmez mars almıs oluyor. ısıtmadanda gaz yıyor ancak beklıyorum bıraz ısınsın dıye. hersey fazla ısındıgında oluyor, ıster cok asırı sıkıstırayım ıster normal sayılabılecek devırlerde ıster cok dusuk, yaz kıs ta farketmıyor. kısın uzun mesafeler gıtmedıgım ıcın bu kadar takmamıstım olur demıstım ancak cok canımı sıkmaya basladı, yarım saatten fazla kullanınca motor tam anlamıyla ısınıyor ve sonuyor. Sondukten sonra marsla tekrar calıstırabılıyorum, 4 5 sanıye kadar calısıp tekrar sonuyor. Rolantı hep 0.9 da kalırdı, artık sonuyor dıye arttırdıkca arttırdım. Su an 1500de ve bıraz ısınınca arada 1300e kacıyor fazla ısınınca gerı sonuyor. rolantı vıdasını sıkıldıgı kadar sıkıyorum, 3 4 bınlerde seyrederken ısınınca yıne sonuyor. Ne oldugunu anlamadık.
Once supap ayarı dedık, 4 5 defa yaptırdım. Supap sesı de gelmıyor, sentılle ayarlıyoruz, yok.
Sonra karburator dedık ayarlattım, temızlettım, son olarak degıstırdım. Aynı. Hatta sonmesın dıye bırazda zengın karısım verdım nadır olarak egzostan patırtı duyuyorum. yıne de sonuyor.
daha once basına gelen var mı sorunun ıcınden cıkamadık bız