ilginc bir reklamdaha

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
annesinide arkasına alabilirdi kadıncağızı oralarda bırakıp gitmek olmuşmu aaaaaaa ayıp salon adamı cizgimden çıkarım şimdi =)
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
o yaşa kadar göbee bağlı mı yaşamış?!... düşüncesi bile ürkünç:D

ama güzel reklam.. leave home! :D hihi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bi an göbeğimde bı gariplik oldu şaşırmış bunlar valla manyak yaa
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
leave home!! sanki bişiler sölüooo:mrgreen:
Fena değil ama göbek bağıı yaa ıyk:mrgreen:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
anne işte naparsınız ama bukadarda olmaz ki caaaniiimm:wiinkk:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
göbek bağı göbekten göbeğe olmaz ki :p

nie gerçekçi olmuolar :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Motor reklamından çok motordan soğutma reklamı gibi olmuş.

Motora binmede ne yaparsan yap yanındayım diyen bir anne.. saçma geldi...
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
guzel bir seyi anlatmis, ama anlatma yontemlerini kiniyorum. :farao: :farao:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
güzel ama biras saçma olmuş bence bu adam evlenmedimi hiç yalnız kalmaya ihtiyacı olmadı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst