- Katılım
- 10 Eki 2007
- Mesajlar
- 1,592
hmm harika olmuşta benimde ilk o depo dikkatimi çekti içimiz kötü galiba:queen: birde sele uzun yolda yorar
abi superde herşey ben benzin deposunu neye benzettim acaba =)
bu arada motosikletin şasisi ile motor kısmına dikkatli baktığınızda bir çeşit silah figürü var.. selede silahın horozu gibi.. arka lastiğin hemen önündeki kısım silahın kabzası.. bide gidonun hemen alt ucuda namlu gibi...
Acaba bu neylen calısıyo bikac parca takozlo makozla calısıyosa bana uyar :queen: