ilginç bir motosiklet

Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
motorla kaza yada yan yatma gibi bir olay olursa servise değil marangoza gitmeniz gerekicek :queen:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Acaba bu neylen calısıyo bikac parca takozlo makozla calısıyosa bana uyar :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
292
abi alıcan böle bişy koyucan evinin bi köşesine ..
süper aksesuar işte..
arada üstünede bineris..:)
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
181
bunu kesın afrıkallar yapmıstır onlar bu kadar guzel ahsabı ısleyebılır
manyaak bırsey bu
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
turbosu olan ahşap bi motor görmeyeli çok oldu..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mükemmel denilebilecek bir el işçiliği.. böyle bir maharet cidden güzel bir ruhtan çıkar. seviyorum ben bu insanı :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
abi superde herşey ben benzin deposunu neye benzettim acaba =)

fazla uğraşma benzetmek için tehlikeli zira :queen::queen:

neyse oldukça sanatsal bi çalışma...
kesinlikle evimin bi köşesinde olsun isterdim... (benzin deposu farklı olarak ama:p )

bu arada motosikletin şasisi ile motor kısmına dikkatli baktığınızda bir çeşit silah figürü var.. selede silahın horozu gibi.. arka lastiğin hemen önündeki kısım silahın kabzası.. bide gidonun hemen alt ucuda namlu gibi...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Cem yılmazın 4 elementi geldi aklıma ateş,su,toprak ve tahta çok güzel yapmışlar işçilik muhteşem emeğe saygı
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
cok anlamli bi deposu var:):):):queen::queen: kaç litre aliyo acaba birisi rezerv olmasi lazim::)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst