Zaten aşk değilmidir insanı yaşatan; gerek beşeri gerek ilahi. Buda öyle derin bir sevdadır yaşatamadığımız ve anlatamadığımız. Sadece motor diyenleri duyar gibiyim sadece motor... yok kardeşim sadece motor değil özgürlüktür bunun adı, yağmur altında ıssız sokaklarda, sonra solumaktır hayatı serin rüzgarlarda, eğer yapılacak birşeyler varsa; yaşamanında anlamı vardır. Yok eğer yapılacaklar bitmiş ise hayatta bayattır, bitmiştir. konu sadece motor olsaydı; snowboard'ında, yamaç paraşütü nün'de, dalgıçlığında... bir anlamı olmazdı. bu aşk değişik şekillerde zuhur eder; trabzonda raftring, antalyada yamaç paraşütü, bursada kayak, istanbulda gece hayatı, belek te tatil...ama Türkiye de motor..:bounce:.