iki scooter arasında son fikrinizi rica etsem...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzel bir seçim gerçekten :queen:

dimi yafuu..:mrgreen:



430 mu 580 mi? hatta retarder,novigasyon,ASR,içinde buzdolabı ,klima olsun.dorsede askılı olsun.:queen:

valla harika olur darjeling kankamıda şöför olarak tutacam süper para kazanırız mağlum şimdi kendileri reno kangoo ezmekle meşgul..

topic sahibine tavsiyem vespa alsın daha rahat.:cat:
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
431
dimi yafuu..:mrgreen:



valla harika olur darjeling kankamıda şöför olarak tutacam süper para kazanırız mağlum şimdi kendileri reno kangoo ezmekle meşgul..

topic sahibine tavsiyem vespa alsın daha rahat.:cat:

cicim benim işim olmaz şöförlükle kısa süreliğine şöför bulana kadar şöförlük yapıcaz :( renault kango muhabbetinde kasıt vardı kaza değil :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst