iki scooter arasında son fikrinizi rica etsem...

Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
30
vespa lxv 125 ile(60.yıl) - piaggio beverly 250 (2007 model) arasında kaldım.
ikiside 6000 ytl civarında.Çok para ama satarken zorluk çekmem diye düşünüyorum.
Sahil yolunda işe gidip gelmek için kullanacağım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
169
vespa lxv 125 ile(60.yıl) - piaggio beverly 250 (2007 model) arasında kaldım.
ikiside 6000 ytl civarında.
yada bu kadar para verilirmi deyip 100 lük piaggio fly mı alsam?

kullanım amacını söylersen daha sağlıklı cevaplar alırsın. ben olsam beverly'i alırdım hem cc olarak hemde boyut olarak daha büyük. uzun yolda rahat edersin. ama dersenki sadece sehiriçi kullanıcam şekil olsun vespa olsun o zmn cevabını kendin vermiş olursun:)
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
abi sen hala almadınmı ya en son cross scooter istiyodun neyse

benim kararım piaggio beverly 250 (2007 model)

ama şu modele bi bak derim http://www.apriliaturkiye.com/modeller.asp?id=9

gerçi aprillanın parça sıkıntısı ola biliyor ama güzel motor fiyatı Scarabeo 200 6.290,00 TL öyle yazıyor fiyat eski ola bilir bi araştır derim.
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
İkiside çok kaliteli motor...
piaggio beverly'i tavsiye ederim hemde şiddtele:)

beverly_250_2007.jpg

bu beverly...

Ama vespa da iyi bir tercih ...
piaggio 250'lik , bence idealdir madem fiyatta aynı...

Beverly 250'nin değişik dizaynından ve büyük tekerlekli olmasından senin için bir avantaj olduğunu söyliyebilirim...
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2008
Mesajlar
712
rahat olabilir de hiç tip yok ya özellikle nişantaşında görğüorum adamları çok komik duruolar :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
daf 95 xf tır almanı tavsiye ederim 16mt dorse ile uzun yola rahat gidersin..:queen::queen:
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
vespa lxv 125 ile(60.yıl) - piaggio beverly 250 (2007 model) arasında kaldım.
ikiside 6000 ytl civarında.Çok para ama satarken zorluk çekmem diye düşünüyorum.
Sahil yolunda işe gidip gelmek için kullanacağım.

İşyerine olan uzaklık çok fazla değilse lxv 125 (10,3hp) fiyatı 7300 ytl veya lx 150 (12,1hp) fiyatı 6990 ytl(fuarda almış olduğum perakende nakit fiyatları) almanı tavsiye ederim.Yakıt konusunda avantajlı her ikiside..Uzun yolda yaparım dersen Beverly 250 ie iyi bir seçim kesinlikle,beverly 250 ie konusunda pininfarina arkadaşımızdan bilgi alabilirsin,motoru aldığı bir kaç ay oldu..

Ben yoğun olarak şehir içinde kullandığım için fazla büyük motosiklete ihtiyaç duymadım Vespa lx 150 aldım..Sıfır km Vespa almayı düşünüyorsan mutlaka özelden bana mesaj at....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Scooter alacaksan bu İtalyan olmalı:cat:Motosiklet İtalyan işidir.
 
Katılım
29 May 2005
Mesajlar
34
Boşver ikisini de, benimkini vereyim sana :) Hemde 6000 liraya çıkmamış olursun..

2005 model Vespa ET4-150
3300km.de :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
daf 95 xf tır almanı tavsiye ederim 16mt dorse ile uzun yola rahat gidersin..:queen::queen:


430 mu 580 mi? hatta retarder,novigasyon,ASR,içinde buzdolabı ,klima olsun.dorsede askılı olsun.:queen:
diğerini alıcan bizaman sonra 250 lik aliim diycen nasılsa. bence beverly al 250cc hem daha büyük.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
vespa lxv 125 ile(60.yıl) - piaggio beverly 250 (2007 model) arasında kaldım.
ikiside 6000 ytl civarında.Çok para ama satarken zorluk çekmem diye düşünüyorum.
Sahil yolunda işe gidip gelmek için kullanacağım.

Maxi Scooter sınıfında artık Piaggio ve Vespa mutlaka birer efsane ve fazlaca anlatılması gereksiz ama efsanelere fazladan para verme zamanı geçti artık....italyanların kesinlikle altında kalmayacak,uzun ömürlü,sonderece kaliteli ve daha da estetik Scooterlar var! hiç araştırdınızmı?
Bence sözünü ettiğiniz fiyat seviyelerinde bulunan SYM GTS 250 ye bir bakın!

Çok şık,kaliteli malzeme ve işçiliğin yanısıra uzun yıllar sorunsuzca kullanılabiliecek bir araç.... :wiinkk:

Türkiyenin yanısıra Avrupa da yayınlanan test sonuçlarını ve tavsiyeleri bir araştırın arkadaşlar!
SYM GTS 250 ve diğer modelleri Avrupada en çok satan Scooterlar arasında!
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst