vespa lxv 125 ile(60.yıl) - piaggio beverly 250 (2007 model) arasında kaldım.
ikiside 6000 ytl civarında.Çok para ama satarken zorluk çekmem diye düşünüyorum.
Sahil yolunda işe gidip gelmek için kullanacağım.
Maxi Scooter sınıfında artık Piaggio ve Vespa mutlaka birer efsane ve fazlaca anlatılması gereksiz ama efsanelere fazladan para verme zamanı geçti artık....italyanların kesinlikle altında kalmayacak,uzun ömürlü,sonderece kaliteli ve daha da estetik Scooterlar var! hiç araştırdınızmı?
Bence sözünü ettiğiniz fiyat seviyelerinde bulunan SYM GTS 250 ye bir bakın!
Çok şık,kaliteli malzeme ve işçiliğin yanısıra uzun yıllar sorunsuzca kullanılabiliecek bir araç.... :wiinkk:
Türkiyenin yanısıra Avrupa da yayınlanan test sonuçlarını ve tavsiyeleri bir araştırın arkadaşlar!
SYM GTS 250 ve diğer modelleri Avrupada en çok satan Scooterlar arasında!