Iki Motor Sevdalisi

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Aslında bazen uzak yerlere degilde bilmedigin yerlere gitmek ister insan,burnumuzun dibindeki yerler egitmek ister insan ama gidemez işte yakın diye,bizde öyle yaptık akşam üstü saat 15 gibi motorun gittigi yöne dogru gittik.
sonra bu adam çıktı karşıma tanıyormuydum acaba ben,altında benim motorun aynısından vardı.




bi baktım herif sıyırmış galiba,hoopp hemşerim ne yapıyorsun motoruma diye bagırdım,

otur şuraya bende senin fotografını çekiyim bari dedim,

o da benim resmii çekti,iyi anlaşıyorduk sanki 25 yıllık arkadaşım gibiydi :lol:

adam takıldı peşime nereye gitsem resmimi çekiyor,
ben kaçıyorum o kovalıyor,o kovalarken ben kaçıyordum.

girdik bilmedigimiz bir köye,bu da ne bir deve,yerde oturuyormu yatıyormu çözemedim..

sonra inekler vardı orda,kıyıda köşede

sonra benim kuzenim olacak kişi bu deve ile iyi diyolog kurdu baksanıza deve birde poz veriyor yandan

bide işaret ediyor tamam bu iş diye.

bide ben çekiliyim dedim adam arkamızdan bagıryo alooooo..
bak deve nasılda poz veriyor kameralara..Tam bu arada giderken iki çocuk abi nerden geliyorsunuz motorlar ile diye söyleniyor,benim kuzen birolda afrikadan geliyoruz desinmi :lol:

bu poz pek fena sayılmaz hanii,ama deve öyle demiyor valla,

yola devam dedik bi köprü galiba öyleydi sanırım ama iki motor zarzor geçiyordu,hani benim motorda genilemiş hali ya,birolunda aynı hali olsa geçemeyecegiz aynı anda.

karadenize vardıgmızda fırtına kopuyordu,felaket şekilde rüzgar vardı,dalgalarda o biçim valla.




sanırım fay hattı geçmiş burdan..

bu da son fotograf...

paylaşmak istedim umarım begenmişsinizdir,sıkıcı olduysam,görmediniz,duymadınız.
teşekkürler.
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
harikasınız deveyle diyolog nasıl oluyor hangi dilden konuşuyor develer yoksa bizim dildenmi
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Ellerine sağlık gidip gormuş gibi oldum
Darısı başımıza :)
kankaları motorize yapayım ilk işim yada sizlerle inşallah
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
goruntuler guzel paylasım ıcın saol...

saolasın

İlginç bir karşılaşma ne diyebilirim eğlenceli bir yol olsa gerek

biz zaten doguştan karşılaşmışız

:cat: iKiz motorlar :) :) :) :) :)
tıpkısı


Teşekkürler keyifli zaman geçirmişsiniz.. :)

evet aynen öyle oldu dedigin gibi..


Shot with <Digimax S500 / Kenox S500 / Digimax Cyber 530> at 2007-08-06

pacalara dikkat:queen: koptum yaa

valla bu resmi koymak için düşündüm ama sizler için gırgır olsun diye de koydum sayılmaz hani,motordan iner inmez foto çekildim ondan böyle oldu,bi ara deve kalkacak sandım yavv

harikasınız deveyle diyolog nasıl oluyor hangi dilden konuşuyor develer yoksa bizim dildenmi

motor dilinden anlıyorlar ama bana kaç beygir oldugunu söylemedi deve oglu deve

Ellerine sağlık gidip gormuş gibi oldum
Darısı başımıza :)
kankaları motorize yapayım ilk işim yada sizlerle inşallah

inşallah

:cat: tıpkısının aynısı :):):):)

bakmayın aynı olduklarına fotokopi çektik biz:queen::queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
637
güzel bir tesadüf olmuş sizin için.fotolar güzel.paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst