İğrenç görünen seleden nasıl kurtulunur?

Katılım
15 Ara 2004
Mesajlar
638
Güle güle kullan Gültekin. Aşağıdaki nasıl olmuş, eski motorun

dsc08030ss9.jpg
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bende gıcık olmustum.. Deri boyasıyla denedim ilk basta.. Sonra 1 2 ayda cıkmaya başladı. Bende Verdim Sprey Boyayı Şimdi Süper...

Sanada Banada Hayırlı Olsun :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoca dediğime geldin dimi bide boyamaya kalktın koltuğu 20 bilemedin 30 ytl ye
dikiyolar koltuk döşemesini diğer topicde demiştim ben sana çok güzel olmuş hayırlı olsun..
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
407
Güzel olmuş hakketten güle güle kullanın.tek renk daha çok yakışmış.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla kızma ama pembe renklisi daha güzel duruyormuş be.... Keşke deiştirmeseydin....:p

Atmamışsındır umarım..... Belki lazım olur gene....:cat:
 
Katılım
16 Kas 2007
Mesajlar
594
abı benım seledede ufak bır yırtık var benım ıkı kucuk kolltuk kaplaması deısıcek sanırım senın selamın cok ıse yarıo denesemmı abı nedıyosun
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
368
sen gerekli girişi gelişmeyi ve sonucu yazmışsın zaten sana katılıyorum :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gültekin abi selamlar sana geçen yopic de demiştim boyamayla uğraşma diye sende zaman kaybetmeden yeni kılıf diktirmişsin çok güzel olmuş

buda benim motor..



 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
gultekin abi,benim baba meslegi bu is,motosiklet selelerini cok yeniledik,ama bi ayrinti var orda. bu islemin gunesli havalarda yapilmasi onerilir ozellikle bombe kismi cok olan seleler icin (ornek seninki ) .selenin yukseldigi yerde zamanla deri toplanir ve kotu bi goruntu olur.o yuzden deri ilk once guneste birakilip yumusamasi saglanip dosenirse bunun onune gecilmis olurr.
Saygilar ...
ayrica arada bi konu disina ugra abi yaw,ozlettin kendini ...
 
Katılım
23 May 2004
Mesajlar
246
e cay icmediniz hehe
peki yeni bi sunger yapilmak istenirse olurmu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst