Ice300, Pazer - Karatas Kum Tepelerinde

Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Bu pazar (21-01-2007) 1 gunluk yagmurdan sonra biraz sertlesen kumlarda hoplayip ziplamak icin karatas-harbis'e gittik. birkac sorun disinda (ikimizinde lastigi patladi) cok iyi vakit gecirdik. Kumda motosiklet kullanmak cok yorucu ama bir o kadarda eglenceli enduroya merakli herkes mutlaka denemeli.

Kumda rahat ilerleyebilmek ve kum tepelerinden rahatca cikabilmek icin lastiginizi indirin (7-8 psi), optimum devirde kullanmaya calisin, optimum devirden kastım hem motorun hızı yokuşlarda düşmeyecek, hem de tamamen patinaja düşüp, hızınızı azaltmayacak bir devirde kullanmaya calisin. Yolunuz acik olsun.

Volkan (pazer)

Ben (ice300)

daha sahile varamadik

NX4 her yolun motoru


niyahet kum!!

:bounce:


arkadaslar ikimizde hava kararmadan ne kadar cok kumda turlarsak iyi die dusunerek dogru durust fotograf cekemedik, ama buna ragmen karanliga kaldik :) bi kac tanede vidyo cektik, onlarada linklerden ulasabilirsiniz.


http://www.youtube.com/watch?v=30YBdszL7Sw

http://www.youtube.com/watch?v=-E14RSdoCWc

http://www.youtube.com/watch?v=p5WwvY2y0A0

bu adreste benim sayfam, bi falcon vidyosu hazir degildi ben bu topici yaparken, hazir olunca bu sayfadan bakabilirsiniz
http://www.youtube.com/profile?user=ice300
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
cemil ve volkan,
süper fotolar, süper videolar :cat:

kumda motor sürmek nasıl istedim şimdi anlatamam,

walla bi cross ayarlicam, bu cumartesi yine gidelim :queen:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
guzel olmusta..xt li arkadas daha cesur kullansa cok super olacak..:)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Güzel eğlendiğiniz belli. Lastik işini nasıl çözdünüz?

karataşın içinde bi lastikçi vardı aynı zamanda mondial servisi orda yaptırdık.

cemil ve volkan,
süper fotolar, süper videolar :cat:

kumda motor sürmek nasıl istedim şimdi anlatamam,

walla bi cross ayarlicam, bu cumartesi yine gidelim :queen:

;) gidelim tabi.. hem biraz daha tecrübe kazanırım..

guzel olmusta..xt li arkadas daha cesur kullansa cok super olacak..:)

ilk kum tecrübem oldu bu, zamanla dahada hızlanırım.. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
364
way kankigiler ii eglenmiş:mrgreen: wolkan seni yine yalnız görüorum olmuo ama :)
geceleri yalnız..gündüzleri yalnız..nereye kadar wolkan:queen:
 
Katılım
22 Kas 2006
Mesajlar
102
fotograflar nerede kaldı diyecekken yeni başlığı gördüm...
iyi etmişsiniz ne diyelim. en kısa zamanda bende kum denemek istiyorum... malum zor olduğu her şekilde belli ama... zevkli olduğu daha da belli :)
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
güzel eğlenmişsiniz. yalnız merak ettiğim bir şey var? videolar cemilin kamera ilemi çekildi?? kızıldağ videolarını koyamamıştık ya nete......
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
paylaşımınız için saolun videolar ve resimler harika kum tepeleride harika:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst