- Katılım
- 31 Mar 2004
- Mesajlar
- 379
- Konu Yazar
- #21
güzel eğlenmişsiniz. yalnız merak ettiğim bir şey var? videolar cemilin kamera ilemi çekildi?? kızıldağ videolarını koyamamıştık ya nete......
bu videolar benim eski kameramla çekildi erhan abi, kızıldağ gezisine getirdiğim kamerayla değil..
cemil abi iyi eglenmişsiniz ya bi kaç hafta sonra birlikte gidelim ...
gidelim kardeşim :cat:
Son düzenleme: