ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
28 Ara 2013
Mesajlar
409
Henuz daha birsey goremedim. Kurstaki ybr.lerin hiz gostergesi calismiyor :) Tahminim en son 3. vitesi denedigim icin 50 olabilir.
 
Katılım
29 Şub 2012
Mesajlar
106
100 km hızla giderken en çabuk ve güvenli kaç metrede durdunuz diye soran yok tabi ;):bestmt:
 
Katılım
25 Eki 2013
Mesajlar
228
düz yolda 110 kmh gösteriyodu ama gps 108 109 geziyor ama mudanya bayırından asagı 120 yi geçti ibre kenara dayanmıstı
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
90 derecelik yokuşta 180 gördüm. Daha bassam giderdi ama krank zorlansın istemedim. Tiner katınca 200 bilem yapıyor


nerede bu 90 derecelik yokuş? 90 fahrenheit derece olmasın o :p
90-degree-right-angle.png
 
Katılım
23 Ağu 2005
Mesajlar
170
Düz yolda 161 hafif yokuşda 167 2 silindir 250cc makina fazla zorlamanın manası yok ....Gerekte yok
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
XZ250 ile 160 ama hayvan gibi kask salliyor siperlik vs olmadigi icin..
DL650 ile 210 bunda siperlik var rahat oluyor :)
 
Katılım
28 Ocak 2014
Mesajlar
1,075
Siyah&Beyaz aynen bende ne hız gördüm ne devir :) Ama ikinci vitese ayağımla pedala vura vura geçirdim. :queen:
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
890km/sa. tek rakibim thy :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

:sunny: Aramizda askeri pilot yok mu yav? Şöyle gerine gerine 2200km/sa dese :queen:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Yaw biride cıksın desin ki ; arkadaş ben trafik işaretlerine ve kurallarına uydum Türkiye yollarında ki maksimum seviyeyi aşmadım :queen: Trafik canavarları sizi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst