ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
160 :) 110 kilo ben ve 90 kilo artçım ile.

2 kişi ve cbr 250r ile.

Artçımın gazına geldim biraz :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Audi RS5 te 245 görmüştük geçen yaz
Motor ile henüz daha o hızlara ulaşamadım. önümüzdeki 10 yıl içinde de bu hızlara ulaşma düşüncem yok :)
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
3,349
Konu başlığında ibrede diyor,gps kabul edilemez


Çamur atacağina youtube kanalina biraz video ekle, canimiz sıkılıyor :p :rendeer:

Şu yariş ecularindan, modlanmiş ve kesicisiz beyin vardi üzerinde. Tek giriş kısmi beyaz olanlardan. %3 sapma vardi göstergede. Arkadaş 345km gördüğünü iddaa ediyordu pek inanamasamda :)
 
Katılım
23 Ara 2013
Mesajlar
875
güzel okurserver insan dikkatli okursan '' eğimli yol '' kelimesi var.
bilmediğin yaşamadığın uygulamadığın şeyler hakkında yorum yapma.

e2debcce3f7e3a8a37fcf982777ef633_1024.jpg
 
Katılım
4 May 2013
Mesajlar
516
Toyota Corollo 2006 model 1.6 110 bg 200 km gördük dahada gidiyodu ama basmadık.
Mondial mcx 15 dişti 120-16 dişli ile 130 gördüm.Şuan geri 15 takılı :)
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Çamur atacağina youtube kanalina biraz video ekle, canimiz sıkılıyor :p :rendeer:

Şu yariş ecularindan, modlanmiş ve kesicisiz beyin vardi üzerinde. Tek giriş kısmi beyaz olanlardan. %3 sapma vardi göstergede. Arkadaş 345km gördüğünü iddaa ediyordu pek inanamasamda :)
ehehe kar kış geldi gazlayamaz olduk :)
300üstü süratlerde iş çok zorlaşıyor 2-3kmh için deli para döküyolar 345in biraz hayal ürünü olduğunu düşünüyorum :) ama o topa girmedğim içinde bişey diyemiyeceğim
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
İbrem 140 ibrenin sonunu görmedim ama 139 u gördüm dahada gitmezdi yokuş aşağınında bi sonu var çünkü :d
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
784
90 derecelik yokuşta 180 gördüm. Daha bassam giderdi ama krank zorlansın istemedim. Tiner katınca 200 bilem yapıyor
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
Motorla 135 yapmistim 2004 cbr 125. Gerek yoktu gerci anlamsiz birsey o hizda o motorla en fazla 20 saniye gidersin sonrasinda tabut gibi oluyor alet. 2004 polo 1.4 benzinli aracta ise 180 gormustum tekirdaga giderken en cok adrenalini o an salgiladim heralde direksiyon simidi camasir makinesine bagli gibiydi. Arabada titresimi yasadim. Bi de 875 gordum antalyaya giderken ama ucaktaydim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst