- Katılım
- 14 Kas 2008
- Mesajlar
- 12
- Konu Yazar
- #1
motosiklet benim için bir hastalık haline geldi.. bir kaç aya kadar muhakkak almam şart. ama çok kararsızım. maddi durumum 600cc lik ve üzerini kaldırmıyor. fakat 125 cc lerde beni kesinlikle tatmin etmez. hysong 250 ve kanuni 200 ler ilgimi çekti. araştırdım ama pek iç açıcı anlatılmadı. çok fazla arıza yaptıkları felan. lütfen bu motosikletleri kullananların samimi fikirlerine ihtiyacım var. yalnış bişi yapmak istemiyorum. birde adanada hysong satan bi bayi bulamadım bayi bulabileceğim link konusunda yardımcı olursanızda sevinecem...