- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
[PANKART]vallaha ne yalan söyleyim bende kendi kendimden utanmaya başladımm,bu kadarda karizma olmaski canımmm:queen::queen:[/PANKART]r: utanıyorum lan senden
:mrgreen:
Cd kapağına da ne güzel yakışmış
Abi albumlerde neler var :queen: :queen:
[PANKART]Ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğime inanbilirsiniz,tanıştırma işi yaş iş melo kusura galma paylaşmayı sevmem,ama vardır heralde bi arkadaşı amca kız felan:queen: [/PANKART]
Müdürüm o inekle bütünleştim artık ben:queen:isoo arkadaki ineği kadrajdan çıkarsaydın be:mrgreen:
karizmayı sarsıyo:queen:
hımmm etiket öylemii,ya müdürüm güzel yurdumuzda dünya kadar çakma paris hilton varken,ne gereği var dimiey öle olsun bakam sen yapta teyze kızı hala kızı idare ederiz paris hilton soyundan felan deriz millete![]()
sapıqya cd ne iceriklı acaba e ucunda parıs hıltın varsıze bı cın ata sozu solıyım kamyon ceker on yırmı ton benı:queen:m canım ceker parıs hılton
abi bozmak yok bozmak yok,o benim eksik yanım,diğer parçamhakikaten bende ineye takıldım fotoyu bozmuş.
Benim hiç ineğim olamdı biliyormusunnnnn,gerçi geçen gün birini msn'e ekledim ama:queen::queen:isocan küçük emrah bakışı atmışın kanka..
motorum yok benim yok işte yook yook..:mrgreen:
psikolojik durumuna göre değişiyo,bi bakıyon şelalee,bi bakıyon ülkede kıtlık yaratıyooabi o inek kaç litre süt veriyo![]()
baba sıkıldım artık ya,türkiye türkiye türkiye nereye kadarr,daha ne fotolar göreceksiniz,kimler sırada bekliyo bi bilsenizz:cherry:İsocan dünya litaretürüne girmişsin bakıyom...
Hehee...Valla güzel bir çalışma olmuş...Hele de o makinayı sevenler..![]()
şimdi soğuk bi sonbahar akşamıydı,her yer sessiz,içimde bir umut,gözlerim ufukta sağdan sağdan ilerlerken,yola arkasını dönmek suretiyle otostop modunda bekleyen bi varlık dikkatimi çekti,siyah beyaz olduğunu görünce işte aradığım melez dedimm,ve durdumm,ne ettiysem bindiremedim bari bi foto çekilelim dedim,kırmadı saolsuniso hadi motorla seni anlarım da o inek ne iş artçınmıydı yoksa:queen::queen:
anlatmassan ipmesin derim ama sen ipme değilsin anlatmassın:queen:yeni ismiyle speedy iso yane hizli gonzalesin diger karizma resimleri.....yorum sizin...
isooo sen simdi adam olacakmisin yoksa su bim market olayini anlatayimmi:queen::queen::queen:
gönder bi resmini sanada bi atne ayarlayalım müdürümm ,hoş bi hatıra olurinekli cd kapağına bitmiş bulunmaktayım :mrgreen:
baba bittim vallaha hele sona bide cower eklemişsin yaa,nasıl bi sosyal yapının ürünleriyiz biz yaa:queen:isonun albumdeki şarkıları ...(
1- kırmızı hyosung dütt dütt eder
2- bir inek hyosung a asla yan gözle bakmaz
3- the ice of the hyosung
4- şiki şiki ,isoo
5- nothing ealse gt 250 ( metalica and efendy mix )
6-al elini belimden koy depoya bazzı bazıı ( uzunhava )
7- herekeden çıktım yola selam verdim saga sola ( anonim )
8- butun dünya buna inansa hayat bayram olsa insanlar birlik olsa hyosung alsa
9- kırmızı hyosung düt düt eder (cower )
:mrgreen::mrgreen::mrgreen: