Hyosung ve ben muhteşem ikiliydik rr böyle ilgi görmüyo

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
öncelikle modlardan bu konunun sabitlenmesini rica edeceğim:p



Fotoğraflarımı malzeme yaptığı için paris hiltonu mahkemeye verme aşamasındayım:cherry:


 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
194
Cd kapağına da ne güzel yakışmış :p
Abi albumlerde neler var :queen: :queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
hahaha iso o ne yaaaa paris hilton felan bakıyorumda dünyaya yayılmışın ula benide tanıştır şu paris'le:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
[PANKART]Ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğime inanbilirsiniz,tanıştırma işi yaş iş melo kusura galma paylaşmayı sevmem,ama vardır heralde bi arkadaşı amca kız felan:queen: [/PANKART]
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
isoo arkadaki ineği kadrajdan çıkarsaydın be:mrgreen:

karizmayı sarsıyo:queen:
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
[PANKART]Ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceğime inanbilirsiniz,tanıştırma işi yaş iş melo kusura galma paylaşmayı sevmem,ama vardır heralde bi arkadaşı amca kız felan:queen: [/PANKART]

ey öle olsun bakam sen yapta teyze kızı hala kızı idare ederiz paris hilton soyundan felan deriz millete:p:p:p
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
ya cd ne iceriklı acaba e ucunda parıs hıltın var:p sıze bı cın ata sozu solıyım kamyon ceker on yırmı ton benı:queen:m canım ceker parıs hılton
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
isocan küçük emrah bakışı atmışın kanka..:p

motorum yok benim yok işte yook yook..:mrgreen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
İsocan dünya litaretürüne girmişsin bakıyom...:)

Hehee...Valla güzel bir çalışma olmuş...Hele de o makinayı sevenler..:p
 
Katılım
25 Mar 2007
Mesajlar
563
iso hadi motorla seni anlarım da o inek ne iş artçınmıydı yoksa:queen::queen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
yeni ismiyle speedy iso yane hizli gonzalesin diger karizma resimleri.....yorum sizin...

mqdurzjtbbxtzgzvysaeraym9.jpg


g1ril4jmidg1hdqe2v0gxg0.jpg



isooo sen simdi adam olacakmisin yoksa su bim market olayini anlatayimmi:queen::queen::queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
inekli cd kapağına bitmiş bulunmaktayım :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
isonun albumdeki şarkıları ...(:)

1- kırmızı hyosung dütt dütt eder
2- bir inek hyosung a asla yan gözle bakmaz
3- the ice of the hyosung
4- şiki şiki ,isoo
5- nothing ealse gt 250 ( metalica and efendy mix )
6-al elini belimden koy depoya bazzı bazıı ( uzunhava )
7- herekeden çıktım yola selam verdim saga sola ( anonim )
8- butun dünya buna inansa hayat bayram olsa insanlar birlik olsa hyosung alsa
9- kırmızı hyosung düt düt eder (cower )
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
isoo arkadaki ineği kadrajdan çıkarsaydın be:mrgreen:

karizmayı sarsıyo:queen:
Müdürüm o inekle bütünleştim artık ben:queen:
ey öle olsun bakam sen yapta teyze kızı hala kızı idare ederiz paris hilton soyundan felan deriz millete:p:p:p
hımmm etiket öylemii,ya müdürüm güzel yurdumuzda dünya kadar çakma paris hilton varken,ne gereği var dimi:p
ya cd ne iceriklı acaba e ucunda parıs hıltın var:p sıze bı cın ata sozu solıyım kamyon ceker on yırmı ton benı:queen:m canım ceker parıs hılton
sapıq:p
hakikaten bende ineye takıldım fotoyu bozmuş.
abi bozmak yok bozmak yok,o benim eksik yanım,diğer parçam:p
isocan küçük emrah bakışı atmışın kanka..:p
motorum yok benim yok işte yook yook..:mrgreen:
Benim hiç ineğim olamdı biliyormusunnnnn,gerçi geçen gün birini msn'e ekledim ama:queen::queen:
abi o inek kaç litre süt veriyo :p
psikolojik durumuna göre değişiyo,bi bakıyon şelalee,bi bakıyon ülkede kıtlık yaratıyoo:p
İsocan dünya litaretürüne girmişsin bakıyom...:)
Hehee...Valla güzel bir çalışma olmuş...Hele de o makinayı sevenler..:p
baba sıkıldım artık ya,türkiye türkiye türkiye nereye kadarr,daha ne fotolar göreceksiniz,kimler sırada bekliyo bi bilsenizz:cherry:
iso hadi motorla seni anlarım da o inek ne iş artçınmıydı yoksa:queen::queen:
şimdi soğuk bi sonbahar akşamıydı,her yer sessiz,içimde bir umut,gözlerim ufukta sağdan sağdan ilerlerken,yola arkasını dönmek suretiyle otostop modunda bekleyen bi varlık dikkatimi çekti,siyah beyaz olduğunu görünce işte aradığım melez dedimm,ve durdumm,ne ettiysem bindiremedim bari bi foto çekilelim dedim,kırmadı saolsun:p
yeni ismiyle speedy iso yane hizli gonzalesin diger karizma resimleri.....yorum sizin...



isooo sen simdi adam olacakmisin yoksa su bim market olayini anlatayimmi:queen::queen::queen:
anlatmassan ipmesin derim ama sen ipme değilsin anlatmassın:queen:
inekli cd kapağına bitmiş bulunmaktayım :mrgreen:
gönder bi resmini sanada bi atne ayarlayalım müdürümm ,hoş bi hatıra olur:p
isonun albumdeki şarkıları ...(:)

1- kırmızı hyosung dütt dütt eder
2- bir inek hyosung a asla yan gözle bakmaz
3- the ice of the hyosung
4- şiki şiki ,isoo
5- nothing ealse gt 250 ( metalica and efendy mix )
6-al elini belimden koy depoya bazzı bazıı ( uzunhava )
7- herekeden çıktım yola selam verdim saga sola ( anonim )
8- butun dünya buna inansa hayat bayram olsa insanlar birlik olsa hyosung alsa
9- kırmızı hyosung düt düt eder (cower )
:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
baba bittim vallaha hele sona bide cower eklemişsin yaa,nasıl bi sosyal yapının ürünleriyiz biz yaa:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
sen gereksiz yere düşünen sosyal bir hayvansın isooo:)))))))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst