- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 1,357
Çocukken;helikopter, uçak ,kamyon, ayırmadan her motorlu taşıt sesi duyduğumda yaptığım işi bırakır sesin geldiği yere bakardım.Koca adam oldum hala bakıyorum:mrgreen: .Sesinden Ktm'yi Bmw'den,Harley'i Suzuki den ayırır hale geldim.Bir tek bunlarinkini ayıramıyorum.Çok kendine has ve kaliteli,imkanım olursa mutlaka:cat: