Hyosung S&T Kanuni Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Hyosung Gv250 Hakkinda Düşünceleriniz

Hyosung GV250 hakkında detaylı bilgiye ihtiyacım var özellikle bu motosikleti kullanan arkadaşlardan deneyimlerini ve bugüne kadar yaşadıkları yada yaşamadıkları sorun veya memnuniyetleri hakkında bilgi vermelerini rica ediyorum.tüm motorcuları allah korusun...
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
GV250 yi alalı henüz 3 ay oldu , herhangi bir problem yaşamadım , çinliler ile alakası yok kıyaslamayın , titreşim diye bir şeyde yok , güçlü ve canavar gibi , fiyatını hakediyor , Adapazarındaki ustasının görüşü alın pişman etmez , memnunum özetle

birde global forumdan aşagıdaki mesajı eklemek istiyorum ben bu konuda bilgi aradım gene arayan olursa ugrasmasın

İstanbula gittigimde buraya ugrayacagım

"
kruppmak

9 Posts Yazılma Tarihi - 14/05/2006 : 22:28:18
--------------------------------------------------------------------------------
merhaba cruiserdem bende gv 250 sahibiyim koruma demiri olarak piyasada bu motorlar için satılmıyor yanlız üsküdar ACM motorun tavsiyesiyle koşuyolunun kadıköy çıkışında (tepe natiulus)şahin ekzost diye bir yer var.burası her türlü motor için koruma demiri üretiyor.aynen orjinal gibi.global motor sitesindeki aksesuarların aynısını yapıp piyasaya veriyorlar.ben orada taktırdım.harika oldu.vede birçok gv250'de aynı modelleri gördüm.orada taktırabilirsin.fiatı 100 ytl.motorun görünüşünü çok değiştiriyor.selamlar "
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Hyosung Gv250 Hakkinda Düşünceleriniz

Kaptaniderya; Arkadaþým yazdýðýnýz bilgiler için çok teþekkür ediyorum.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bende bu motorla ilgileniyorum ama şöyle 5-6.000 km yapmış kimse yok muya ?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Hyosung Gv250 Hakkinda Düşünceleriniz

Hyosung GV250 Kullanan arkadaşlara sesleniyorum daha fazla bilgiye ihtiyacım var çok sesli çok görüşlü bir forum olmasını beklerdim ancak yeteri kadar gv250hakkında bilgi alamadım ya gv250 piyasada çok az yada hiç sorunları yok yazacak bişi bulamıyorlar ne dersiniz Hyosung gv250 Kullanıcıları...?
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
hyosungun genel bir forumu var ama gv 250 ler burda ise
burada devam edelim.motorla ilgili soruları olan varsa cevaplayabilirim
iste bu da benimki......




 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
HYOSUNG GV250 CRUISER Hakkında

HYOSUNG GV250 Motosikletin bu gün öðrendiðim kadarýyla 7250 YTL fiyatı var acaba kampanya taksit vs olmayacakmı?
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
gerçi ekonomi allak bullak oldu ama anahtar teslimi peşin fiyatları bu günlerde nedir?

Ayrıca tüketici kredisi dışında kendi vadeli satışları var mıdır?

Kredi kartına satışlarda vade farkı alıyorlar mı?

Bunları bilen var mı?

Ya da gidip de mi öğrenmek lazım?
 
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
49
Arkadaşlar yaklaşık bir aydır bende GV 250 yi araştırıyorum. oldukça gösterişli kaliteli ve sağlam olduğunu söyleyebilirim. Şu anda satış fiyatı 7250 ytl.Üzerindeki makina suzukinin vl 250 nin üzerindeki makinayla hemen hemen aynı (hysoung un daha iyi bir makinası olduğunu da söylemek gerek).Zaten Hysoung suzukiye motor yapan bir firmaymış.
Bence fiyat olarak biraz pahalı gibi bende çok istiyorum bu motordan alamk fakat o rakamları veremiyorum. Biraz daha makul olsa haliyle 2. elide uygun olucak.2.el fiyatlar 2005 i 6000 ytl civarı .Aslında ben bir 2006 model 6250 ye buldum ama renk uymadı bana (bordo gri) .2 aylık motor aslında çok cazip geldi
 
Katılım
9 Ara 2005
Mesajlar
190
eralp hocam, bu motosikleti test edeceğinizi belirtmiştiniz.. hala vaktiniz olmadı galiba...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
HYOSUNG Firması GV250 'lerde Yaz bitmeden hatırı sayılır bi indirim yapında şöyle caddeler motor görsün yoksa mecburen başka markaya yönelecez.

Bizde GV250 Grubu kursak 100 - 150 kişi en az Yolları Renklendirsek.

Reklamınız olur fenamı...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Hyosung GV250 Almak İsteyenler Buraya

arakadaşlar toplanıp 5 , 6 kişi aynı anda alsak acaba indirim yapmazlarmı?
 
Katılım
24 Haz 2006
Mesajlar
159
pek ciddiye alacaklarını sanmıyorum. zira bunlar zam hazırlığındalar... Esas sorun şu, faizler yükseldiği için vade farkı çok fazla. 2.500 yt'yi buluyor ekstra masraf, eşit taksitte kredi kartı ile alındığında...

Bu indirilebilir belki...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
8
selamlar,
dün bir arkadaşımla 2 tane gv250 için pazarlık ettik. bayi 2'si için 12.000YTL'ye peşin OK diyor. Henüz ciddi olarak karar vermiş değilim, ama fiyaqt çok cazip geldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst