- Katılım
- 4 Eki 2007
- Mesajlar
- 990
hava filtresi neyim temizmi?
benzini aldığın yerden emin misin?
bujileri zaten yeni değiştirmiştin...
170'e gelince dediğin, 6. viteste mi 170'i zorluyosun?
devir kesmeyi belli bir devirde mi yapıyor? belli bir hızda mı?
yüksek rakım = düşük oksijen
yüksek rakım + sıcak hava = daha düşük oksijen.
yüksek rakım + sıcak hava + kötü benzin = küfür edilesi
barsever,
R model alıp comet'e çevirmenin masrafı , temiz temiz ikinci el bi comet'e biraz fazla vermekten çok daha fazlaya gelir diye düşünüyorum. yeni gidon yeni far... iş... ayrıca gri şasili hyosunglar 2005 model oluyor.
inzell'in motoru iyidir. istanbuldan izmir'e getirilir motor. sıkıntı olmaz. ben geçen istanbul-bursa-izmir yaptım. gerekmedikçe 150 altına inmeden 210 üstüne çıkmadan yaklaşık 130 lira yaktı. üç beş yol masrafı olsa 200 tutmaz izmire getirmek.
benzini aldığın yerden emin misin?
bujileri zaten yeni değiştirmiştin...
170'e gelince dediğin, 6. viteste mi 170'i zorluyosun?
devir kesmeyi belli bir devirde mi yapıyor? belli bir hızda mı?
yüksek rakım = düşük oksijen
yüksek rakım + sıcak hava = daha düşük oksijen.
yüksek rakım + sıcak hava + kötü benzin = küfür edilesi
barsever,
R model alıp comet'e çevirmenin masrafı , temiz temiz ikinci el bi comet'e biraz fazla vermekten çok daha fazlaya gelir diye düşünüyorum. yeni gidon yeni far... iş... ayrıca gri şasili hyosunglar 2005 model oluyor.
inzell'in motoru iyidir. istanbuldan izmir'e getirilir motor. sıkıntı olmaz. ben geçen istanbul-bursa-izmir yaptım. gerekmedikçe 150 altına inmeden 210 üstüne çıkmadan yaklaşık 130 lira yaktı. üç beş yol masrafı olsa 200 tutmaz izmire getirmek.