Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
kardeş ben koruma takozu buldum gayet güzel ama ben takoz istemiyorum çünkü motoru yatırdığında takoz takılıp takla atmasına neden oluyor motorun diye söylüyolar e o zaman bana bi faydası olmaz hatta daha çok zarar verir

işin aslı, ben kışın motoru fazla kullanmazken komple bi modifikasyona gitmek istiyorum. koruma takozunun başka dezavantajı da var. motor yere tek bir noktadan sürtündüğü için durmuyor da... gerçi benim düşmeye hiç niyetim yok ama :D, motorun takla atmasında daha ziyade takoz dışında yere nerenin bastığı...

şöle ki, motoru takozun üstüne yatırınca yere değen diğer nokta doğrudan arka tekerse ve motor devrildiğinde stop etmemişse yere dokundukça fırlayacaktır... o yüzden koruma takozu montajı kafaya göre değil de, mümkün olduğunca arka teker yere değmeyecek şekilde yapılması caizdir. sonuç itibari ile koruma demiri de öyle... önemli olan mümkün olduğunca arka tekerin ilişkisini kesmek.. gerçi bi çok motosiklet artık devrilince kendi stop ediyo... ama güvenmemekte fayda var :)
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
@sessizsakin, sana özel mesaj atmıştım ama görmedin sanırım. :)
Sorum şuydu;
GT650'leriniz, en fazla hangi devire çıkıyor? (net olarak)
1,2 ve 3. vitesteki son hız durumları nasıl?

Diğer GT'cilerden de cevapları bekliyorum.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
@sessizsakin, sana özel mesaj atmıştım ama görmedin sanırım. :)
Sorum şuydu;
GT650'leriniz, en fazla hangi devire çıkıyor? (net olarak)
1,2 ve 3. vitesteki son hız durumları nasıl?

Diğer GT'cilerden de cevapları bekliyorum.

evet. normalde bu forumlar mesajın var derdi ama benim ayarlarda kapalı heralde. sen yazınca farkettim.

öncelikle hiç redline'a girme girişiminde bulunmadım. normal sürüşümde de 8000 devri nadiren geçiyorum. redline'a kadar devirlenmede herhangi bir sorun yok.

1, 2 veya 3. viteslerdeki son hızı hiç merak etmedim. devir/sürat olarak iyi bildiğim şu

benim motor 6. vites 5000 devirde 120, 6000 devirde 140 yapıyor. bu ikisini net biliyorum :) onun dışında hiç hatırımda yok. bi ara deneyince yazabilirim.

devir almada ise, motor soğukken biraz kıytırık oluyor. ama ısınınca bi ss edasına yakın bi devirlenme gözleniyo benim comette.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
inzel kardeşim hiç bujilerini kontrol ettin mi?
ben motoru aldığımda çift tırmaklı iridyum bujiler verdı üzerinde motor 180 e gelince ateşleme kesiliyordu
bizim burada motosikletçilerin kralı mesut usta var o na sordum
direk bujileri söktü yerine orjinal bujilerini taktık şu an canavar 240 ı çok rahat görüyorum zorlanmadan
ilk hızlanmalar filan müthiş oldu
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
inzel kardeşim hiç bujilerini kontrol ettin mi?
ben motoru aldığımda çift tırmaklı iridyum bujiler verdı üzerinde motor 180 e gelince ateşleme kesiliyordu
bizim burada motosikletçilerin kralı mesut usta var o na sordum
direk bujileri söktü yerine orjinal bujilerini taktık şu an canavar 240 ı çok rahat görüyorum zorlanmadan
ilk hızlanmalar filan müthiş oldu

hocam motor zorlanmadan 240 mı yapıyor anlamadım? böyle bişey mümkün değil çünkü makinanın son hızı 240-245. ki sen zorlanmadan 240 yaptım diyorsun, demek zorlasan 280-300 ü görücek comet bir makina öyle mi? hocam yanlış anlamada 2-3 tane seçenek aklıma geldi :). ya senin gösterge %25 falan yanlış gösteriyor, ya sen baya bi fazla attın, yada ben yanlış biliom:queen:
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Benimki sadece 200'e kadar zorlanmadan çıkıyor. Sonrası yavaş yavaş. :)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hocam motor zorlanmadan 240 mı yapıyor anlamadım? böyle bişey mümkün değil çünkü makinanın son hızı 240-245. ki sen zorlanmadan 240 yaptım diyorsun, demek zorlasan 280-300 ü görücek comet bir makina öyle mi? hocam yanlış anlamada 2-3 tane seçenek aklıma geldi :). ya senin gösterge %25 falan yanlış gösteriyor, ya sen baya bi fazla attın, yada ben yanlış biliom:queen:
şimdi canım benim senin motosikletin yırtına yırtına son hızına ulaşamazken benim motosikletim hiç zorlanmadan son hızına ulaşabiliyor
yazdıklarımdan başka anlam çıkartabiliyorsan valla helal olsun ben o kadar zorlamayla başka anlamda çıkarırdım ama az zorlasan asıl anlamını çıkarırdın o ayrı mesele

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

Orjinal buji hangisi, marka ve kodunu biliyor musun acaba?
http://www.ngk.com.tr/tr/ueruen-bul...RAEDER/ZUENDKERZEN/HYOSUNG/GT+650/CR8E/10724/
ngk bu bujiyi kullanıyorum şu an
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
şimdi canım benim senin motosikletin yırtına yırtına son hızına ulaşamazken benim motosikletim hiç zorlanmadan son hızına ulaşabiliyor
yazdıklarımdan başka anlam çıkartabiliyorsan valla helal olsun ben o kadar zorlamayla başka anlamda çıkarırdım ama az zorlasan asıl anlamını çıkarırdın o ayrı mesele

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------


http://www.ngk.com.tr/tr/ueruen-bul...RAEDER/ZUENDKERZEN/HYOSUNG/GT+650/CR8E/10724/
ngk bu bujiyi kullanıyorum şu an

merak etme 650 hyoyu gerçekten seven biri olarak yazmıştım hatta bir ara çok aramıştım istediğim motor satılınca ve yaz gelip fiyatlar yükselince vazgeçmiştim. senden ricam şu zorlanmadan çıkma olayını bi videoya çekte bakalım. cidden merak ettim sende benim laflarımı nasıl anlıosan bilmiyorum.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
merak etme 650 hyoyu gerçekten seven biri olarak yazmıştım hatta bir ara çok aramıştım istediğim motor satılınca ve yaz gelip fiyatlar yükselince vazgeçmiştim. senden ricam şu zorlanmadan çıkma olayını bi videoya çekte bakalım. cidden merak ettim sende benim laflarımı nasıl anlıosan bilmiyorum.

yanlış anlamanızı istemem...

240'a çıkmadım hiç. ama benim comet de 220 ye zorlanmadan çıkıyor. sonrasında rüzgara tahammül edemediğimden hiç denemedim... tavrınız hoş değil bence. zira ibresi 240 olan motorla 247 radar cezası olan insanlar var.

napayım? resmi makamlara başvuruda bulunup ilgili belgeleri taratıp buraya koyayım mı? yoksa benim bir yalancı olduğumu mu düşüneceksiniz :)...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
yanlış anlamanızı istemem...

240'a çıkmadım hiç. ama benim comet de 220 ye zorlanmadan çıkıyor. sonrasında rüzgara tahammül edemediğimden hiç denemedim... tavrınız hoş değil bence. zira ibresi 240 olan motorla 247 radar cezası olan insanlar var.

napayım? resmi makamlara başvuruda bulunup ilgili belgeleri taratıp buraya koyayım mı? yoksa benim bir yalancı olduğumu mu düşüneceksiniz :)...

sizin dediğiniz gibi olması normal zaten. bakın ben 240 yapmıyor demedim. 240ı normal 150 de giderkenki gibi zorlanmadan gidemez demek istedim. illaki deviri redline'a girmesine ramak kala o sürati görür buda zorlanmadan o suratle gitmesi demek olmuyor. 220ye kadar gayet akıcı şekilde cıkar buna inanırım, sonrasınıda yavaş yavaş, 2 ileri 1 geri yapar 240 a gelir. siz benim demek istediğimi anladınız değil mi? mesajımdada belirttim beğendiğim bir motordu diye sizce neden kötülemek isteyim ama eğriye eğri doğruya doğru altınızdaki makina 100 beygir değil o yüzden 2 gün sonra bu mesajları okuyan arkadaşları yanlış yönlendirilmesi hoş olur mu?
 
Katılım
16 Ağu 2011
Mesajlar
212
motorum 60 liralık benzin ile 200km yaptı ortalama 7lt/100km gibi birşey oldu düşük devirlerde kullanmıştım halbuki, şehir içi oluşunun önemi büyük illaki ama genede çok fazla geldi. yakıtı minimum kullanmak için en yüksek 6000-7000 en düşük kaç kullanmalıyım? sanırım düşük olmasınında etkisi oluyor.
 
Katılım
13 Kas 2010
Mesajlar
1,401
motorum 60 liralık benzin ile 200km yaptı ortalama 7lt/100km gibi birşey oldu düşük devirlerde kullanmıştım halbuki, şehir içi oluşunun önemi büyük illaki ama genede çok fazla geldi. yakıtı minimum kullanmak için en yüksek 6000-7000 en düşük kaç kullanmalıyım? sanırım düşük olmasınında etkisi oluyor.
ÇOK FAZLA hava filitreni ve bujileri kontrol et gerek,rse değiştir ve nümkün oldugunca yüksek vites düşük devirde kullanırsan yakıt düşer
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
motorum 60 liralık benzin ile 200km yaptı ortalama 7lt/100km gibi birşey oldu düşük devirlerde kullanmıştım halbuki, şehir içi oluşunun önemi büyük illaki ama genede çok fazla geldi. yakıtı minimum kullanmak için en yüksek 6000-7000 en düşük kaç kullanmalıyım? sanırım düşük olmasınında etkisi oluyor.
motorunu mümkün mertebe 4000 ila 5000 devir arası kullanırsan eğer şehir içi en fazla 5.5lt/100 km gibi bişey yakıyor hiç durmadan 2048 km yaptık uzun yolda ozaman 4.2lt/100 kmgibi bir sarfiyatım oldu
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Ben surekli sarfiyat testleri yapiyorum. En son sehir icinde hanim evladi gibi kullandim. 5.5 falan cikti sonuc. 2.ooo-35oo arasi kullandim. Sonraki testte de cok agresif kullandim. Sehirici 7.ooo-85oo arasi tadini alarak kullandim ve sonuc 7 litre civari. Aslinda 1-1.5 litre icin 150'lik motor gibi kullanmanin pek mantigi yok gibi. :)


Yalniz otopsici, sizin sehiriciyle, bizimki (istanbul) epey farklilik gosterir. :) Bir de uzun yolda 4.2 tuketecegini bilsem hic durmam deli gibi dolanmaya baslarim.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
sizin dediğiniz gibi olması normal zaten. bakın ben 240 yapmıyor demedim. 240ı normal 150 de giderkenki gibi zorlanmadan gidemez demek istedim. illaki deviri redline'a girmesine ramak kala o sürati görür buda zorlanmadan o suratle gitmesi demek olmuyor. 220ye kadar gayet akıcı şekilde cıkar buna inanırım, sonrasınıda yavaş yavaş, 2 ileri 1 geri yapar 240 a gelir. siz benim demek istediğimi anladınız değil mi? mesajımdada belirttim beğendiğim bir motordu diye sizce neden kötülemek isteyim ama eğriye eğri doğruya doğru altınızdaki makina 100 beygir değil o yüzden 2 gün sonra bu mesajları okuyan arkadaşları yanlış yönlendirilmesi hoş olur mu?

benim tavrım daha ziyade üslubaydı. motorun ne yapabildiğinden ziyade... yoksa motor ortada..... uzatmaya gerek yok tabi.



istanbulda :) 60 liralık benzinle bazen 5 gün işe gidip geliyorum, bazen de 3 gün :).... özellikle levent-zincirli kuyu arasında motosikletten soğuyorum :S ( iş git gel 45 km )
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Ben surekli sarfiyat testleri yapiyorum. En son sehir icinde hanim evladi gibi kullandim. 5.5 falan cikti sonuc. 2.ooo-35oo arasi kullandim. Sonraki testte de cok agresif kullandim. Sehirici 7.ooo-85oo arasi tadini alarak kullandim ve sonuc 7 litre civari. Aslinda 1-1.5 litre icin 150'lik motor gibi kullanmanin pek mantigi yok gibi. :)


Yalniz otopsici, sizin sehiriciyle, bizimki (istanbul) epey farklilik gosterir. :) Bir de uzun yolda 4.2 tuketecegini bilsem hic durmam deli gibi dolanmaya baslarim.
yok abicim olay tamamen yüksek devirli kullanmakla alakalı
şehir içi kullanımda 60 km ile filan giderken 4. viteste kullanıyorum
yani şehir içi ne hız yaptığının önemi yok 4500 deviri geçmediğin sürece motor yakmıyor
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
990
yok abicim olay tamamen yüksek devirli kullanmakla alakalı
şehir içi kullanımda 60 km ile filan giderken 4. viteste kullanıyorum
yani şehir içi ne hız yaptığının önemi yok 4500 deviri geçmediğin sürece motor yakmıyor

ama pratikte şöyle birşey var :) mesela 1. viteste 4500 devirle giderken 30-40 km hızla gidiyosan, bu 4500 devirde yaktığın 4.5 birim yakıtla 1 saatte en çok 40km gittin demektir.
halbuki aynı şartlarda 6. viteste 4500 devirde gitsen 110 - 120 ile gidersin ki, bu da 4.5 birim yakıtla 1 saatte 120 km kadar gittin demektir ve aynı yakıtla daha çok yol eder. :S kendimi mi kandırıyorum yoksa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst