- Katılım
- 4 Eki 2007
- Mesajlar
- 990
kardeş ben koruma takozu buldum gayet güzel ama ben takoz istemiyorum çünkü motoru yatırdığında takoz takılıp takla atmasına neden oluyor motorun diye söylüyolar e o zaman bana bi faydası olmaz hatta daha çok zarar verir
işin aslı, ben kışın motoru fazla kullanmazken komple bi modifikasyona gitmek istiyorum. koruma takozunun başka dezavantajı da var. motor yere tek bir noktadan sürtündüğü için durmuyor da... gerçi benim düşmeye hiç niyetim yok ama
şöle ki, motoru takozun üstüne yatırınca yere değen diğer nokta doğrudan arka tekerse ve motor devrildiğinde stop etmemişse yere dokundukça fırlayacaktır... o yüzden koruma takozu montajı kafaya göre değil de, mümkün olduğunca arka teker yere değmeyecek şekilde yapılması caizdir. sonuç itibari ile koruma demiri de öyle... önemli olan mümkün olduğunca arka tekerin ilişkisini kesmek.. gerçi bi çok motosiklet artık devrilince kendi stop ediyo... ama güvenmemekte fayda var