Hyosung S&T Kanuni Hyosung (S&T) GT 650 Comet Kullanıcıları...

Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Abi halletmez ya ,halledecek olsa bi senedir halleder. İyi çök sen. İstersen bende geliim, can sıkarım:mrgreen:
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
2
arakdaşlar ben 240km\h hızı rahat bir şekilde gördüm. kendi gps aletimde sapma 8km\h civarında iki silindirli bir makinadan beklenmeyecek bir sürat bende ilk ölçüm yaptığımda şaşırmıştım.

ayrıca boşta ve vitesteyken ki ses suzukilerin v motorlarında da var ben karakteristik diye düşünüyorum sonuçta hepsini hyo yapıyor.

Merhabalar şu sıra hyosung markalı motora takmış durumdayım kafama koydum almayı düşünüyorum fakat bu motor hakkında pek bi bilgim yok sanıyorum sizde sivasdasınız bende sivaslıyım bu motor hakkında bana bılgı verebılırmısınız daha motor kullanmadım öncelık bı bılgımde yok sadece 4-5 yaşlarındayken babamın motorlarının yanında bı kac fotom var okadar babamda eskı bır motorcudur.yaşım 19 askere gıtmeden bı motor almak ıstıyorum önerınız ne olurdu acaba 650 comentmı yoksa 250 mi???
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Arkadaşlar motorun Er6'dan teknik olarak biraz daha üstün olduğu söyleniyor. Benim sorum şu olacak. Motorun 0-100 hızlanması ne kadar sürüyor? bu süreç er6'dan iyi midir? Birde 20-25 bin km arası bir motor buldum (gt650 doğal olarak) 7000 civarı fiyatı var ne dersiniz uygun mudur?
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
Merhabalar şu sıra hyosung markalı motora takmış durumdayım kafama koydum almayı düşünüyorum fakat bu motor hakkında pek bi bilgim yok sanıyorum sizde sivasdasınız bende sivaslıyım bu motor hakkında bana bılgı verebılırmısınız daha motor kullanmadım öncelık bı bılgımde yok sadece 4-5 yaşlarındayken babamın motorlarının yanında bı kac fotom var okadar babamda eskı bır motorcudur.yaşım 19 askere gıtmeden bı motor almak ıstıyorum önerınız ne olurdu acaba 650 comentmı yoksa 250 mi???

merhaba kardesim bilgi almak istiyosan forumun bu sayfasına kadar okumanı tavsiye ederim ondan sonra aklının takıldığı biyer olursa sorar bilgi edinirsin bizde elimizden geldiği kadar yardımcı olmaya calısırız .. motor işine gelince ilk motorun olucaksa bence 250 cometle basla 650 lilik makina sana biraz büyük gelebilir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:47 ----------

Arkadaşlar motorun Er6'dan teknik olarak biraz daha üstün olduğu söyleniyor. Benim sorum şu olacak. Motorun 0-100 hızlanması ne kadar sürüyor? bu süreç er6'dan iyi midir? Birde 20-25 bin km arası bir motor buldum (gt650 doğal olarak) 7000 civarı fiyatı var ne dersiniz uygun mudur?

valla kardeş piyasa zaten o civarlarda bence fiyat uygun
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Merhaba arkadaşlar,
Nakit ihtiyacım dolayısıyla GT650'imle vedalaşmak zorunda kalıcam.
Motosikletimin üzerinde Kappa cam ve yaptırmak isteseniz bile kolayca yaptıramıyacağınız çanta demiri bulunmakta. (ilanda yazdığı gibi çanta fiyata dahil değil) Çok titiz ve dikkatli bir kullanıcı olduğumu zaten bu konuyu takip edenler bilir. Motosikletimin herhangi bir kazası, düşmesi yok. Zaten sadece 6200 km de.

İlanım aşağıda:

http://www.sahibinden.com/sifir_ayarinda_hyosung_gt650_comet-31WQQaXQQ15764674WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Merhaba arkadaşlar,
Nakit ihtiyacım dolayısıyla GT650'imle vedalaşmak zorunda kalıcam.
Motosikletimin üzerinde Kappa cam ve yaptırmak isteseniz bile kolayca yaptıramıyacağınız çanta demiri bulunmakta. (ilanda yazdığı gibi çanta fiyata dahil değil) Çok titiz ve dikkatli bir kullanıcı olduğumu zaten bu konuyu takip edenler bilir. Motosikletimin herhangi bir kazası, düşmesi yok. Zaten sadece 6200 km de.

İlanım aşağıda:

http://www.sahibinden.com/sifir_ayarinda_hyosung_gt650_comet-31WQQaXQQ15764674WQQpXQQdisplayitem

Benim oluyo inşallah :wiinkk:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşlar;

250R'ımı sattım. Aranızda 10ooo kmnin altında ; sorunsuz temiz GTR650 satan var mı ?650 Comet değil; GTR MOdeli :)
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Arkadaşlar bu sabah itibariyle mcyassin nickli Yasin arkadaşımıza motosikletimi sattım. Kendisine hayırlı olsun.
Bir süre acemiliğini atlatana kadar kendine hakim olmayı becerip gaza az asılırsa uzun süreler sorunsuz bineceğini düşünüyorum.

Bu arada Durhasan, benim usta bakımını yaptıktan sonra senin viteslerde de değişme oldu mu? Bendeki boşa geçme sorununun yok olması gibi.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
slamdunk hayırlı olsun kardesim motoru alan arkadasta kazasız belasız kullanır inşallah gerci senin motorda benimde gözüm vardı ama kısmet bazı seyler ,senin ustanın yeri nerdeydi sormustum en son cevaplamamıştın ? şimdi motorunu sattın ya uzaklasırsın artık camiadan :) bi daha seni nerde bulupta sorucaz :))
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
204
Slamdunk'a>> Abi bu nasıl bir temizlik,nasıl bir titizliktir böyle.. Motordan anlamam diye pek incelemedim almadan biliyosun,az önce inceledim biraz sağına soluna baktım helal diyorum yani :) valla tarzımız pek uyuşmuyo ama senin kullandığın motorları takip edicem denk düşer belki yine,çekinmeden alırım yani ;) Bu arada ben dayanamayıp motoru garaja aldım ama kara kara düşünüyorum oradan nasıl çıkartıcam diye :( inerken bile çok zorlandım hele bi noktada ayaklarım açık olmasına rağmen yerle bağlantım koptu :( indik sağ salim ama...çıkışı nasıl yapçaz bakalım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------

slamdunk hayırlı olsun kardesim motoru alan arkadasta kazasız belasız kullanır inşallah gerci senin motorda benimde gözüm vardı ama kısmet bazı seyler ,senin ustanın yeri nerdeydi sormustum en son cevaplamamıştın ? şimdi motorunu sattın ya uzaklasırsın artık camiadan :) bi daha seni nerde bulupta sorucaz :))

Teşekkür ederim hocam..Bu arada slamdunk'ın söylediği mecidiyeköyde Ercan usta
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
272
Şu usta konusunu aydınlatayım. Yasinin dediği gibi ustanın adı Ercan. Cool moto.
Profile alışveriş merkezinin solunda aşağıya doğru inen yol üzerinde yeri. Kesinlikle tavsiye ederim.

Ben artık yoluma Yamaha XT 660R ile devam edeceğim. Tabi Cometin gücünü de otobanda aramıyor değilim.
 
Katılım
8 Şub 2006
Mesajlar
1
Arkadaslar herkese meraba, bende gt 650 comet kullanıcıyım. Su an askerde oldugum ıcın makıne kuzu kuzu yatıyor :( ama mayıs sonu gıbı bıtırıyorum ınsallah, motorun bakımını yaptıktan sonra satmayı dusunuyorum... Motor tek kelımeyle muhtesem...
2006 model 18000 km de mavi, (şaşi siyah) acerbis kafa grenajı, tiger eksoz , led lambalar vs... bulunmaktadır. Haziran bası gıbı motoru sahibinden. e koyucam,burdan da motor arayan arkadaslar bakabılır, herkese smlar....
 
Katılım
25 Şub 2010
Mesajlar
8
Arkadaşlar bu sabah itibariyle mcyassin nickli Yasin arkadaşımıza motosikletimi sattım. Kendisine hayırlı olsun.
Bir süre acemiliğini atlatana kadar kendine hakim olmayı becerip gaza az asılırsa uzun süreler sorunsuz bineceğini düşünüyorum.

Bu arada Durhasan, benim usta bakımını yaptıktan sonra senin viteslerde de değişme oldu mu? Bendeki boşa geçme sorununun yok olması gibi.

Vitesler daha rahat geciyor, ilk kalkısta bosta iken 1'e geciste hafif bir sarsıntı oluyor, bu zaten hep vardı ama diger viteslere geciste bariz bir rahatlama sozkonusu. Daha onceleri hic olmadıgı kadar rahat, motorun cekiside oldukca iyi. tekrar tesekkurler, Gorursen Ustaya da selamlar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst