Hyosung ne kadar kalıplı? GT250R vs 1000RR

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Bu motoru almadan önce en çok merak ettiğim şeylerden biriydi boyutu.Hani canlısını dışarda görebiliyodunuz ama insan göz kararıyla anlayamıyor tam yanına bir litrelik motor koyunca durum nasıl olur acaba diyodum.Geçen pazar arkadaşlarla otururken aklıma geldi ve kore ve japon güzellerimizi yanyana koyup fotoğrafladım.merak edenlere selamlar.
bikepics-2302781-800.jpg

bikepics-2302779-800.jpg

bikepics-2302780-800.jpg


Not:bu konu hyosung ve honda kalite veya güç tartışması yeri değildir.Böyle bi kıyaslama yapmak isteyen olursa http://www.okuloncesiforum.com/forum.php adresinde istedikleri konuyu açıp tartışabilirler :p
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bende diyorum Hyo'yu aldıgımdan beri..Motorla beni yan yana görenler neden bi bana bi motora bakıyo :mrgreen: ( Boy 1.67 olunca):cherry:
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Hyosung deposu biraz daha kalıplı bile duruyor. :) Beğendim.Açıkcası bu kadar kalıplı olacağını tahmin etmemiştim.Motor çalışana kadar dışardan fark yok. :)
 
Katılım
3 Haz 2011
Mesajlar
1,176
önden bakıldığında hyo biraz küçük kalıyor far yapısından dolayı ama kalan kısımlarda 1000liği aratmıyor
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Yıllardır kapımın önünde çeşit çeşit motor oldu.
Yeri geldi 50 cc yeri geldi 1300 cc. Fakat sadece gt250r im varken komşu ve arkadaslardan " ooooo Usta buyutmussun makineyi" tepkisi aldım . Birde Gv 650 icin dün aksam bı arkadas "hayatımda böyle yakışıklı bı araç ilk defa görüyorum " dedi :) ama büyük diyen olmadı gtr dan gayrısına :)
 
Katılım
5 May 2009
Mesajlar
1,123
Yıllardır kapımın önünde çeşit çeşit motor oldu.
Yeri geldi 50 cc yeri geldi 1300 cc. Fakat sadece gt250r im varken komşu ve arkadaslardan " ooooo Usta buyutmussun makineyi" tepkisi aldım . Birde Gv 650 icin dün aksam bı arkadas "hayatımda böyle yakışıklı bı araç ilk defa görüyorum " dedi :) ama büyük diyen olmadı gtr dan gayrısına :)

Ne işin var olm senin reyzik makinanın üstünde? Bide öle turuncu muruncu şekiller yapmışın... Yakışıyomu len delikanlıya :) Neyse, sattında arkadaşlığımız zedelenmedi :)
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
Bu motoru almadan önce en çok merak ettiğim şeylerden biriydi boyutu.Hani canlısını dışarda görebiliyodunuz ama insan göz kararıyla anlayamıyor tam yanına bir litrelik motor koyunca durum nasıl olur acaba diyodum.Geçen pazar arkadaşlarla otururken aklıma geldi ve kore ve japon güzellerimizi yanyana koyup fotoğrafladım.merak edenlere selamlar.

bikepics-2302779-800.jpg



Not:bu konu hyosung ve honda kalite veya güç tartışması yeri değildir.Böyle bi kıyaslama yapmak isteyen olursa http://www.okuloncesiforum.com/forum.php adresinde istedikleri konuyu açıp tartışabilirler :p

how-to-train-your-dragon-review-2.jpg


akrabalık var mı acaba ?
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Krank kırıyomuş hyosunglar doğrumu acaba ?
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
@Chronix
evet gözlerini 1000rereden almış belliki
@efe tolga
geçen gün biriyle karşılaştım
-eleman: abi bu motorlar çinli dimi?
-ben:koreli...
-eleman: abi ne farkeder
-ben: o zaman japonunda farkı yok? hem zaten kanuni üretiyor bunları dandik yani boşver sen.... dedim uzaklaştım:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2011
Mesajlar
467
Garibim karşıda Cbr125 var birtane onua alsaydınız yanına :flower:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
abi kaç basıyo bu?
aynından benim kavazakici bir arkadaşımın abisisnkininkinde de varmış ama babsı kızmışmış ondan satmışmış, babası küçükken kaza yamış ondan kimseyi şeye bindirmiyormuş...

abi, bu 35 lik di mi? benim abimin küçük kardeşinin forum arkadaşının da varmış bundan, hemi de yetmişlik....
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
ya hyo nun ön farını 1000rr ile değiştirsinler canımı yesinler... Abicim herşeyi iyi hoşta dondurma topu gibi üst üste farları bir türlü beğenemedim.

Onun haricinde 2 side güzel makina allah sahibine bağışlasın :)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
hocam bu test şunu kanıtlıyor
burada kullanıcı adını hatırlıyamıyorum hyosung kullanıp cbr250 ye laf atan biriydi iddasıda aynen şuydu

cbr250 yi 125 kasasında çıkardıkları için hondayı kınıyormuş tamam haklısın diyelimde
bu nolucak:mrgreen:
buda hyosung un 650 nin kalıbında baksana cbr600 den bile kalıplı bu hacimli motora bu çok abest değil mi bence öyle
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst