- Katılım
- 27 Mar 2007
- Mesajlar
- 219
- Motosikleti
- Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhabalar,
Forumda arama yapmama rağmen bu motor hakkında doyurucu nitelikte bilgiye ulaşamadım, anladığım kadarıyla ya kullanıcısı pek olmayan bir motor ya da kullananlar bu foruma üye değiller.
Eğer ilk şık geçerliyse teknik özelliklerine bakınca (25 bg, enjeksiyonlu, ön çift arka tek disk vs..) çok etkileyici görünen bu motorun kullanıcı kitlesinin az olması bana hayli ilginç geliyor.
Forumda bu motoru kullanan ya da birkaç bin km kullanmış arkadaşlar ya da kullanmış arkadaşı olup bu motor hakkında görüş belirtmiş arkadaşları olanlar varsa ve görüşlerini paylaşırlarsa sevinirim.
Almayı planladığım motor Hyosung olanı (st kanuni değil) 2007 model ve 10500km civarında..
Forumda arama yapmama rağmen bu motor hakkında doyurucu nitelikte bilgiye ulaşamadım, anladığım kadarıyla ya kullanıcısı pek olmayan bir motor ya da kullananlar bu foruma üye değiller.
Eğer ilk şık geçerliyse teknik özelliklerine bakınca (25 bg, enjeksiyonlu, ön çift arka tek disk vs..) çok etkileyici görünen bu motorun kullanıcı kitlesinin az olması bana hayli ilginç geliyor.
Forumda bu motoru kullanan ya da birkaç bin km kullanmış arkadaşlar ya da kullanmış arkadaşı olup bu motor hakkında görüş belirtmiş arkadaşları olanlar varsa ve görüşlerini paylaşırlarsa sevinirim.
Almayı planladığım motor Hyosung olanı (st kanuni değil) 2007 model ve 10500km civarında..