Hyosung kullanmanın faydalarından bi tanesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Dün çarşıda geziyorum kask mont var üstümde sağdan sağdan gidiyorum iki tane kızın bana el salladığını gördüm geri döndüm kızların yanına geldim dedim tanışıyomuyuz neden el salladınız kız dediki ben motor hastasıyım çok seviyorum bu motorları kusura bakmayın ama beni biraz gezdirirmisiniz dedi tabi motorcuya yok demek ayıp olur değilmi kırmamak lazım arkadaşları diye düşünerek attım arkaya ve motorum sayesinde hiç uğraşmadan manita yaptım :queen:
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
iyi etmişsin bende teknik bir bilgi vericeksin sandım girdim topiğe bilsem girmezdim
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Seninki bide kırmızı ya dikkat çekmecek gibi degil:) gerçekten 6oo lük bir motrmuş gibi görünüyor.
BBRR nin foto olaynınada hiç girmeyelim gelirse şimdi yine koyacak bütün fotoları deli edecek bizi:queen:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
vayy anaaamm:pale:
gençler ''Motora'' muhtaç kalmışlar:queen:
biz clark çeker, şiyir okurduk:pale:
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) banada olmuştu ama ben dilimi yuttum. Tekirdağa kumbağadan gelirken ışıklarda durduk en öndeyiz tabiki karşıya gecen 4 kızdan birisi geldi motorun önünde durdu baktı şöyle bi kafa granajına daha sonra öptü gitti.. :) tabi biz bu arada şok durumundayız kız da sokak arasında kayboldu gitti.. Ahh eşek kafam ah...
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
121
:queen:
ben zaten hyosung alacaktım.
bunu söylediğin iyi oldu:p
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
314
bende hyosung gt 250 r düşünüyordum bu yorum cidden bayağı bi etkili olacak sanırım alma zamanı gelince :cat:
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
86
Abi senin motorda seytan tuyu var galiba.:cherry: Neyse goturmussun kizi bare.Hehe yenge yoktur isallah yoksa yersin zopayi:rendeer::queen:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hemen bi Hyo*sung alalım. Yaşasın hyo*sung:p * işareti koydum. Bu reklamlara gıcık oluyorum:mrgreen:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
babam bu motorun böyle bir potansiyeli olduğunu öğrenirse benim bu motoru almama hayatta müsade etmez :)
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
5
yaa bısey sorcam sıze!! ben atv alcamda allah ızın werırse:D neon takan bı yer bılıomusunus bılıosanız bana solermısınıs....bıde bende honda crf70f var 2005 model onu ne kadara satabılırım...:S
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaa bısey sorcam sıze!! ben atv alcamda allah ızın werırse:D neon takan bı yer bılıomusunus bılıosanız bana solermısınıs....bıde bende honda crf70f var 2005 model onu ne kadara satabılırım...:S

ayrı başlık aç dostum...burda pek cevap yazılmaz...nedeni sorduğun detaylar ayrı ilgi alanı ister...atv tecrübeli 1 kişi tanıtorsum sitede...Tuğrul Özbek nickli kişi...
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
abi yaaa... iki kız dedin, tamam birini gezdirdin, diğeri ne oldu.. insan bi alo der, ayıp ayıp beklettin mi kızı oracıkta yoksa.

sen çağırsaydın beş dakkada damlardım ben oraya yaa:queen::queen::queen:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
2,743
benım pıskılete de olsa boyle ılgıler barı...pıskılet deyıp gecmeyın bianchi valla sımdıkı aklım olsa onu alacaıma fıstık gıbı motor alırdım gıttı zamanın parasıyla 400 ytl :p
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
138
Gözünü yedimin hyosung'u yaws görüyormusun nelere kadir:queen:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst