- Katılım
- 1 May 2007
- Mesajlar
- 4,036
- Konu Yazar
- #1
Dün çarşıda geziyorum kask mont var üstümde sağdan sağdan gidiyorum iki tane kızın bana el salladığını gördüm geri döndüm kızların yanına geldim dedim tanışıyomuyuz neden el salladınız kız dediki ben motor hastasıyım çok seviyorum bu motorları kusura bakmayın ama beni biraz gezdirirmisiniz dedi tabi motorcuya yok demek ayıp olur değilmi kırmamak lazım arkadaşları diye düşünerek attım arkaya ve motorum sayesinde hiç uğraşmadan manita yaptım :queen: